DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Vis du har noe meninger om du er enig eller ikke, vil jeg gjerne høre om dem! favorittene er: -Karpe Diem -Erik & Kriss -Dirty Oppland Endret 19. desember 2009 av DoNotCoverMyComputerFan Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Liker både norsk og amerikansk rap, stor fan av begge, men må nok si amerikansk ligger et par hakk over hvis jeg skal velge en favoritt. Og norsk rap er så mangt, du kunne skrevet hvilke grupper osv. du hører på, så folk har noe å gå ut ifra om de skal si seg enige. Her går det i Warlocks, Klovner I Kamp, Herreløse, Tungtvann, Dirty Oppland, osv. blant de mest kjente. Ellers finnes det mye annet bra i undergrounden. Endret 19. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Eneste norske rap'en jeg virkelig liker er Gatas. Så jeg er litt uenig, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg har alltid likt rock mye bedre enn rap. De få gangene jeg hører på sistnevnte, er det et par utvalgte sanger av Klovner i Kamp som spilles. Jeg sliter med å høre på det meste av materialet innen kategorien rap. Endret 19. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hadde en periode for 6 år siden der jeg kun hørte på norsk rap. Nå synes jeg ikke det er så stas, hører ikke på rap lengre. Men skulle jeg valgt hva som er best av norsk og utenlandsk rap, så må det bli utenlandsk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Samtlige artister i topic er helt utrolig rævva. NWA, Run DMC og OutKast is where it's at! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det meste av norsk rap er dårlig, spesielt erik og kriss, karpe diem osv. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg synes det meste av norsk rap er dårlig, spesielt erik og kriss, karpe diem osv. +1 Helt enig. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Erik & Kriss kan ta seg en bolle, det er noe alle vet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Syns det er veldig lite norsk rap som er noe.. Chris Lee har en ganske annerledes stil, syns ikke han er så verst. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 "kristne folk er kulere enn jøder". generalisering 4tw. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Norsk rap var bedre før, Klovner i Kamp og Gatas Parlament var gode synes jeg. Men Amerikansk rap har alltid vært bedre synes jeg. De har mer interessante tekster og er ofte flinkere med rim synes jeg. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Norsk rap er generelt drit. Grunnen til det er at de virker på meg som wannabees som egentlig vet hva i alle dager de prater om. Enkelt og greit. Kan dog høre på norsk rap, men liker best uoppdagete lokale grupper. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Norsk rap er generelt drit. Grunnen til det er at de virker på meg som wannabees som egentlig vet hva i alle dager de prater om. Enkelt og greit. Kan dog høre på norsk rap, men liker best uoppdagete lokale grupper. Skal si innlegget ditt oser av kunnskap. Wannabe´s finnes det i utlandet og. Også i Norge, men det finnes de som har peiling og Endret 21. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er sant, men de aller fleste norske rappere tror de har det hardt, når factet er at de ikke har det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg ser igrunn ingen wannabes i norsk ("suksessfull") rap. De rapper jo bare pop-tekster, og prøver ikke være noe de ikke er. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Prøv å skru tiden litt tilbake til storheter som Tommy Tee, Warlocks, Son of Light/N-Light-N. Gutta der ass.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vis du har noe meninger om du er enig eller ikke, vil jeg gjerne høre om dem! favorittene er: -Karpe Diem -Erik & Kriss -Dirty Oppland Skam deg. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Definer norsk rap. http://www.kingsize.no/Profile.aspx?User=2...6c-6a07a934324f Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Vis du har noe meninger om du er enig eller ikke, vil jeg gjerne høre om dem! favorittene er: -Karpe Diem -Erik & Kriss -Dirty Oppland Skam deg. kjæft'a bøg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå