Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United


Latias

Fulham - United  

57 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det Gibson er god på pdd? Et par vådeskudd og et talent verdig ligacupen. Og M. Owen er den tristeste spilleren jeg noensinne har sett i United drakta. David Bellion var faktisk mye bedre.

 

Ganske enig. Eller, veldig enig når det gjelder Owen og Bellion sammneligningen. Gibson irriterer meg, jeg elsker ikke langskudd og selv om han er god på de så hjelper det ikke når han er så upresis ellers. Og safer ellers. Scholes har kanskje noen tabber men han er fortsatt den farligste midtbanespillerne vår siden han går for de vanskelige pasningene. Fy faen som jeg savner Fletcher i midtbane right about now. Det blir bare latterlig at han blir BORTKASTET bak i høyreback pos. Hvorfor i HELVETE er Da Silva brødrene SÅ skadeplaget? Blir oppgitt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Kan vel iofs bytte tittelen på avstemningen til "Uniteds minst dårligste" istedenfor "beste". Selv da sliter jeg dog.

 

Edit: Det at Scholes har 3 stemmer allerede viser vel kanskje hvem som i hovedsak stemmer både her og i "Uniteds beste ellever" tråden. (Siden tc ikke har 3 stemmer ;p)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Jeg hadde faktisk glemt at Owen var på banen helt til han ble tatt av, at det går an å være så usynlig, helt utrolig.

Ikke overdriv nå da. Han hadde et fantastisk skudd rett før han ble byttet ut! :D Om jeg ikke husker feil, endte det nesten opp med innkast. Så usynlig var han ikke. ;)

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Rooney kan ikke leve opp til ryktet når han 1) nesten alltid blir plasser på kant 2) often er den eneste spissen i en 4-5-1 formasjon 3) blir plassert sammen med Owen.

 

Feil.Di gangene han har spilt sammen med Berbatov så har han holdt seg nede i midtbaneleddet og hjemover.Istedenfor å ligge på dødlinja der han selv faktisk sier han vil være.

 

Edit: Det at Scholes har 3 stemmer allerede viser vel kanskje hvem som i hovedsak stemmer både her og i "Uniteds beste ellever" tråden. (Siden tc ikke har 3 stemmer ;p)

 

Jeg stemte Scholes..var ment som ironi,men går ikke an å ta tilbake dessverre..hehe

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Jeg hadde faktisk glemt at Owen var på banen helt til han ble tatt av, at det går an å være så usynlig, helt utrolig.

Ikke overdriv nå da. Han hadde et fantastisk skudd rett før han ble byttet ut! :D Om jeg ikke husker feil, endte det nesten opp med innkast. Så usynlig var han ikke. ;)

 

Jeg må ha blunket når det skjedde, så kunne jeg jo ha ledd litt til i dag.

Lenke til kommentar
Rooney er ingen gud, han må ha noen som kan spille fotball rundt seg også for å prestere, slik som alle fotballspillere i ett lag spill trenger..

 

Dette er også helt sant ja. Rooney har jo faen ikke noe form for støtte for faen. Han er ikke samme spillertype som Ronaldo som kan løpe ned vingen på venstre siden, og komme inn og score hver gang. Han kan gjøre det av og til men det er ikke stilen hans. Jaja, tar "kvelden". Snakkes folkens.

 

Husk, 8 dager til neste kamp. Let's get some people back. Det eneste jeg krever er god fotball og innsats nå videre. Så får vi se hvordan det går med Chelsea osv. Er ihvertfall ingen "press" på oss PL-messig, vi har vunnet 3 år på rad. Feil mentalitet osv, men kan vi ikke ta det LITT med ro nå? :p Jeg stresser ikke så mye denne sesongen, vi må få lov å komme oss i 2. plass, spesielt etter vi erstatter Ronaldo på denne måten her. Ikke noe Utd materiale i Owen osv, og Obertan er jo ikke etablert spiller eller noe selv om han er spennende.

 

Oh well. Have a good evening boys. :)

 

Kan vel iofs bytte tittelen på avstemningen til "Uniteds minst dårligste" istedenfor "beste". Selv da sliter jeg dog.

 

Edit: Det at Scholes har 3 stemmer allerede viser vel kanskje hvem som i hovedsak stemmer både her og i "Uniteds beste ellever" tråden. (Siden tc ikke har 3 stemmer ;p)

 

Jeg stemte Evra. ;) Hehehe.

Lenke til kommentar

Finner ikke ord til å beskrive hvor drittlei jeg av dagens tropp. Mediocre, i beste fall.

 

Gud hvor jeg HATER folka i c+. Glad de mista rettighetene. INGEN BRYR SEG om kvisvik og fredrikstad feite Solheim. Og Lars, også kjent som captain obvious, går i reprise hver sending.

 

Når det gjelder kampen i dag var jeg forberedt egentlig. Jeg har avskrevet oss som gullkandidat for lenge siden, så jeg er ikke spesielt nedbrutt. Det er spillet, eller mangelen på spill sådan, som skremmer meg. Vi har 3 ligagull på rad, så det er i det minste en "grei" sesong å rote oss bort i.

 

Jeg vil heller være et kjøpelag ala Real Madrid, som er på vår størrelse, en regelrett dårlig som vi har vært lenge nå.

 

Og Rooney er bøtta om dagen. Bør benkes mot Hull, en kamp jeg tror vi taper for øvrig.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Det jeg er mest glad for atm. er at det ikke er noe skole på mandag. Hadde blitt til et mobbeoffer av de andre fotballkidza i klassen. :thumbup:

 

Av kem? Liverpool supporterne?

Liverpool-supporterne har vel gjemt seg i skam. Det er for det meste Real, Barca og Chelsea-supportere. For dem er Fulham en ukjent møkkaklubb, så det er en skam å bli knust av dem...

 

Kanskje det er en gjeng fulham-supportere på Latias skole.

Medgangssupportere er vel det rette ordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...