Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United

Latias

Fulham - United  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er taper og dum siden jeg sier dette, men 4 PL på rad er nesten urealistisk. 3 var forsåvidt også det for meg i fjor men vi hadde jo gjort det før. De tgår nesten bare ikke. Men dumt hvis Chelsea ikke får konkurranse en gang.

Vi burde gjort det bedre med spillerne vi har i år, men når hele troppen har hele 2 forsvarsspillere blir det nesten umulig.

Får håpe at vi får spillere tilbake snart, og at vi kanskje kjøper i januar hvis ikke det skjer. :)

Ser ut som dere sliter med skader på samme linje som Arsenal gjør for tiden. Kan jo bli interessante kamper...

På linje med Arsenal? Dette er da MYE verre.

Fabregas, Traore, Rosicky, Clichy, Bendtner, Van Persie, Gibbs og Djourou er alle ute.

Vil påstå at det er mye bedre å ha spillere ute i forskjellige posisjoner (samme mengde) enn å ha kanskje 7 spillere ute i 2 posisjoner rett ved siden av hverandre. Som attpåtil gjør at vi mister spillerne fra midtbanen som er konge der, og må gå bak og slite. Menmen, begge lagene sliter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi skal da faen ikke tape mot Fulham og Villa uansett. Dette er jo forjævlig. Hver sesong er adskilt. Jeg ser ikke hvor urealistisk det er at vi skulle vinne ligaen før ligastart. For 4år siden var det kanskje det å si det. Men nå er det faen ikke for mye forlangt at vi hvertfall skal spille som at vi vil vinne ligaen. Ifjor hadde vi også store skadeproblemer, men valset likevel videre. Spilte faktisk vår beste fotball da.

Jeg gleder meg nesten til sesongslutt da jeg faktisk kan rettferdigjøre mine meninger om enkelte spillere.

@Game. Gibson er det minste problemet, grei reserve på lik linje med det Fletcher var en god stund. Jeg syns alle kjøpene i sommer med unntak av Obertan var en vits til et så stort lag som United.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Jeg vet jeg er taper og dum siden jeg sier dette, men 4 PL på rad er nesten urealistisk. 3 var forsåvidt også det for meg i fjor men vi hadde jo gjort det før. De tgår nesten bare ikke. Men dumt hvis Chelsea ikke får konkurranse en gang.

Vi burde gjort det bedre med spillerne vi har i år, men når hele troppen har hele 2 forsvarsspillere blir det nesten umulig.

Får håpe at vi får spillere tilbake snart, og at vi kanskje kjøper i januar hvis ikke det skjer. :)

Ser ut som dere sliter med skader på samme linje som Arsenal gjør for tiden. Kan jo bli interessante kamper...

På linje med Arsenal? Dette er da MYE verre.

Fabregas, Traore, Rosicky, Clichy, Bendtner, Van Persie, Gibbs og Djourou er alle ute.

Vil påstå at det er mye bedre å ha spillere ute i forskjellige posisjoner (samme mengde) enn å ha kanskje 7 spillere ute i 2 posisjoner rett ved siden av hverandre. Som attpåtil gjør at vi mister spillerne fra midtbanen som er konge der, og må gå bak og slite. Menmen, begge lagene sliter.

Ja det var det som var poenget mitt. Selvsagt er det værre å ha så mange spillere ute på samme posisjoner, men Arsenal så avhengig av enkelte nøkkelspillere for å prestere maksimalt. Uansett, er jo ikke helt relevant for denne tråaden uansett. :)

Lenke til kommentar
@Game. Gibson er det minste problemet, grei reserve på lik linje med det Fletcher var en god stund. Jeg syns alle kjøpene i sommer med unntak av Obertan var en vits til et så stort lag som United.

100% enig.Gibson er ikke problemet,heller det "nye blodet" som kom inn.Valencia er en akseptabel forsterkning,men når vi erstatter Ronaldo med Owen og Valencia så føler jeg en eller annen sikring har røket ett eller annet sted.Vi spiller ikke bra,det så vi sist mot Wolves når vi hadde en kjempemulighet til å valse over et lag for en gangs skyld!

Lenke til kommentar
Ja det var det som var poenget mitt. Selvsagt er det værre å ha så mange spillere ute på samme posisjoner, men Arsenal så avhengig av enkelte nøkkelspillere for å prestere maksimalt. Uansett, er jo ikke helt relevant for denne tråaden uansett. :)

Jepp, den ser jeg. Arsenal uten Fab og V Persie er som Pool uten Gerrard og Torres så. Men ikke så relevant her nei. :)

Lenke til kommentar

Angrepet vårt var ikke 100% ifjor heller. Det mangler kvalitet sentralt, Carrick er en katastrofe. Å har vært det siden CL-finalen. Scholes er gammel og slitt. Fletcher og Giggs er de eneste jeg ser som god nok, å det er skremmende. Anderson er for ustabil.

Rooney og Berbatov er de i angrepet som for meg er god nok. Valencia hadde vært en grei reserve for f.eks Ronaldo. Men som førstevalg syns jeg rett og slett han er for grå og ensidig. Jeg vil ha en ny sentral, å en skikkelig ving om ikke Obertan gjør noe guddomelig den neste tiden. Owen gidder jeg ikke nevne, når vi har ball og høyt press er han bortkastet.

Det som kanskje er verst er kvaliteten med ball, er jo knapt noen som kan holde på ballen og gjøre noe konstruktivt. Giggs, Berba, Rooney og Scholes er de få jeg kommer på i forbannelsen. Det er kvalitet som mangler over hele linja. Jeg syns Gibson har mer kontroll på ballen enn f.eks Anderson og Owen, å det sier jo sitt.

Jeg er rett og slett totalt knust nå.

Lenke til kommentar

Michael Owen, hvem er han? Karen stjeler plass fra Welbeck som iallefall kan spille fotball. Rooney må snart begynne å leve opp til ryktet sitt som går langt forbi de faktiske evnene han har vist på banen. Berbatov må starte hver eneste kamp av viktighet. Nå må vi håpe at Chelsea feiler.

Lenke til kommentar
Michael Owen, hvem er han? Karen stjeler plass fra Welbeck som iallefall kan spille fotball. Rooney må snart begynne å leve opp til ryktet sitt som går langt forbi de faktiske evnene han har vist på banen. Berbatov må starte hver eneste kamp av viktighet. Nå må vi håpe at Chelsea feiler.

Rooney kan ikke leve opp til ryktet når han 1) nesten alltid blir plasser på kant 2) often er den eneste spissen i en 4-5-1 formasjon 3) blir plassert sammen med Owen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...