Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United

Latias

Fulham - United  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst? Du kommer med en flåsete latterlig kommentar om at vi MÅ slå Fulham for å bli mestere, og når eg kommenterer dette så blir du såpass sur? :D

Greit det. Men etter min mening kan du heller si at vi er ikke mestere om vi ikke slår Liverpool. For Fulham ligger potensielt foran Liverpool.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Seriøst? Du kommer med en flåsete latterlig kommentar om at vi MÅ slå Fulham for å bli mestere, og når eg kommenterer dette så blir du såpass sur? :D

Greit det.

Omtrent hver gang jeg ser du skriver,så er det ingen substans,eller post count innlegg!Taper vi idag er vi oppe i 5,1 mer enn i hele ifjor.Hvis du ikke ser den så vet ikke jeg!

Kom med noe jeg kan svare på,så får du et skikkelig svar tilbake!

Lenke til kommentar
Var økning i innsatsen nå ja!

Jepp men tenk hvor lett en kontring skal være for Fulham nå da. Klarer bare ikke holde troa oppe i dag, er ganske imponert over flere her i dag. Hadde vi bare hatt EN av Vida/Brown/Evans så kunne vi faktisk spilt med EN av de gode midtbanespillerne som sitter bak i midtforsvaret nå. Jeg kan føle at jeg har gitt litt opp for første gang på lenge, selv om jeg fortsatt håper litt på 2-2 innerst inne. Jaja.

3-3 Sunderland da, weehee

Lenke til kommentar
Fulham er ikke et lekefotball lag Corey. Det var hele "substansen" i innlegget mitt. At det er over din lille fatteevne og du ikke klarer å spille ut et annet kort enn det patetiske "postcountkortet" kan så være. Bryr meg lite.

Se der,nå fikk vi substans!Hvorfor skrev du ikke bare det med engang?

Lenke til kommentar

Corey: Er litt vanskelig å spille mot et lag som er ganske gode i PL i dag da, mtp på laget vi stiller med. "A good old mess", det er det vi har ute på banen i dag. Og det er egentlig ikke så mye vi kunne gjort med det heller. Hvis skadene fortsetter sånn MÅ vi faktisk kjøpe i januar ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Corey: Er litt vanskelig å spille mot et lag som er ganske gode i PL i dag da, mtp på laget vi stiller med. "A good old mess", det er det vi har ute på banen i dag. Og det er egentlig ikke så mye vi kunne gjort med det heller. Hvis skadene fortsetter sånn MÅ vi faktisk kjøpe i januar ja.

Jada,jeg er selvfølgelig enig i den.Det er jo akkurat det jeg etterlyser.Litt debatt.Nå er det kanskje feil å etterlyse i en kamptråd,ettersom det er mer enn "feel as you like"-tråd.

Men taper vi idag,uansett om vi har så eller så mange skader,så er vi ikke mester materiale,sett med fjorårsøyne når vi tapte 4 hele sesongen.Fulham er gode,creed til dem,Hodgson får det til,jeg mener fremdeles vi burde slå dem.

Edit:Tror jeg vasker drakten nå med engang jeg...

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...