Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United

Latias

Fulham - United  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26

Anbefalte innlegg

Gutter, bare slå av TV'en. Vi har ikke et lag utpå banen der. Vi har en miks av B laget til Stoke og midtabne spillere i mål. Bare glem det.

Da er man ekte supporter, ikke sant?

Drit i å komme med "når laget ikke leverer varene, trenger vi ikke å supporte dem". Det blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg slo ikke av. Jeg sitter nå her og ser på. Var bare skrevet i litt sinne. Men ja, du skjønner vel hva slags reaksjon det var.

Men Game, ja, enten det eller få alle tilbake veldig kjapt. Dette er nesten litt morsomt. Jeg hadde heller sett våre beste i posisjonene deres og heller ta med forsvarsspillere fra reservene, seriøst. HATER når spillerne våre spiller ute av posisjon.

Franck, hvis du hører meg nå, så vennligst kom til oss. Jeg elsker deg.

Han hadde ikke hjulpet LITT en gang i dag. Hvis ikke folk skjønner hva det er som feiler nå i dag så gir jeg opp.

Lenke til kommentar

Han er faktisk grei som back Game. Men som midstopper, haha.

Faen, irriterende å se at en av våre beste spillerne denne sesongen må slite og stresse som høyreback i dag. Og Carrick som nettopp hadde kommet seg tilbake i form igjen i midtstopper rollen. Det kan jo bare ikke gå bra. Utrolig at Vida måtte bli skadet også, mot B-laget til Wolves. DRITT.

Lenke til kommentar

I dag feiler kollektivet, men at Franck ikke hadde hjulpet oss? Det er tull. Jeg skriver dette, fordi jeg i dag savner en spiller som Ronaldo, en spiller som evner å gjøre alt alene, en spiller jeg har tro på at kan forandre alt på egen hånd. Skadene er det som dreper oss nå. Denne kampen hadde utvilsomt sett annerledes ut med Vidic og Ferdinand sentralt i forsvaret og Fletcher - Carrick/Ando/Scholes sentralt.

Lenke til kommentar
koffor spiller ikkje giggs, er han skadet han og?

Jepp. Dette blir litt tullekamp med skadene vi har nå. Det verste er; jeg tror ikke vi får så mange tilbake til neste kamp en gang.

Er jo helt forbanna crazy. Glemte faktisk å nevne Neville når jeg snakket om hvem som var ute. Helt villt.

Nice, Owen. :)

I dag feiler kollektivet, men at Franck ikke hadde hjulpet oss? Det er tull. Jeg skriver dette, fordi jeg i dag savner en spiller som Ronaldo, en spiller som evner å gjøre alt alene, en spiller jeg har tro på at kan forandre alt på egen hånd. Skadene er det som dreper oss nå. Denne kampen hadde utvilsomt sett annerledes ut med Vidic og Ferdinand sentralt i forsvaret og Fletcher - Carrick/Ando/Scholes sentralt.

Franck hadde hjulpet oss overalt ja, men jeg snakker om denne kampen i dag. Han hadde jo ikke fått ballen nok en gang. Det er bare skadene som ødelegger her. Og det siste du sier er helt sant.

Man kan nesten ikke klage på spillerne i dag spør du meg. Har aldri gitt opp før ca 89 min når vi ligger under 2-0, men i dag er det bare litt forskjellig situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...