Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United

Latias

Fulham - United  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26

Anbefalte innlegg

Dårlig omgang. Er vanskelig å forvente spesielt mye når tre av fire førstevalg i forsvarsfireren, samt tre backuper, er skadet, men problemet ligger i midten. Null kreativitet, så vi greier ikke bryte igjennom. Mye skudd fra distanse som resultat av dette. Vi trenger en sterkere kraft fremover. Få inn Obertan og Berbatov!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scholes mistet ballen en gang. Har hatt en grusom feilpasning. Ellers har han vært gode gamle Scholes. Skjønner ikke hvorfor dere angriper han når Anderson kun fungerer defensivt. Få Fletcher sentralt sier nå jeg.

Rooney gjør en jobb defensivt, spesielt på dødball. Men har null å jobbe med offensivt, midtbanen svikter IGJEN. Bruk Evra mer, det er oppskriften idag. Få ut Anderson for Obertan. Å en annen ting, Owen? Det er store rom bak firern til Fulham, Owen har ikke vært der å luktet engang. Det er som å spille med 10 mann før vi når 16 når han er på banen. Inn med Berba.

Ellers er målet Scholes og Kuz's feil. Et skudd fra den avstanden skal ikke gå i mål når han ser utgangen.

Lenke til kommentar

Kuz har dilemma på målet. Murphy har to valg: Enten skyter han i hjørnet som han gjør og scorer eller så curler han den rundt forsvareren og scorer, han hadde garantert gjort sistnevnte om Kuz hadde stått nærmere hjørnet der skuddet kommer. Uansett, Scholes av, asap. Ikke hans dag. Håper ikke det går utover selvtilliten hans.

Lenke til kommentar
Scholes mistet faktisk ballen minst to ganger Hyrlen, tror det var tre, og han slo vel 3 - 4 feilpasninger, der to av dem var helt enkle pasninger.

Det var de farlige jeg ramset opp. Men jeg syns Anderson har vært like ille idag. Jeg har null tålmodighet med den mannen for tiden. Klarer ikke se det positive i det han gjør.

Lenke til kommentar
Scholes mistet ballen en gang. Har hatt en grusom feilpasning. Ellers har han vært gode gamle Scholes. Skjønner ikke hvorfor dere angriper han når Anderson kun fungerer defensivt. Få Fletcher sentralt sier nå jeg.

Rooney gjør en jobb defensivt, spesielt på dødball. Men har null å jobbe med offensivt, midtbanen svikter IGJEN. Bruk Evra mer, det er oppskriften idag. Få ut Anderson for Obertan. Å en annen ting, Owen? Det er store rom bak firern til Fulham, Owen har ikke vært der å luktet engang. Det er som å spille med 10 mann før vi når 16 når han er på banen. Inn med Berba.

Ellers er målet Scholes og Kuz's feil. Et skudd fra den avstanden skal ikke gå i mål når han ser utgangen.

Så mye av problemene du snakker om hadde vært løst med en Fletcher i midtbanen ja. Det er det som vi savner og disse skadene ødelegger virkelig ALT av flyt vi hadde tidligere i sesongen. Og ja, folk snakker om Scholes som om han har vært mye verre enn resten i dag siden han klarte å miste ballen på målet, som Kuz burde ha tatt ganske lett ja.

Rooney klarer ingenting offensivt ja, men han får jo for faen ikke støtte av Owen. Owen er virkelig bortkastet når vi ikke styrer kampen ja, helt enig.

Dette er rett og slett krise når det gjelder skadene våre. Det går bare ikke med mindre vi spiller mot B-laget til Wolves på Old Trafford. Forventer faktisk 2 elelr 3-0 tap i dag. Gleder meg til vi får spillerne våre tilbake. PL seier i år var egentlig alltid urealistisk, så det hadde ikke vært så rart om vi hadde fallet 9-10 poeng bak Chelsea i juletiden nå.

Bare spør Arsenal hvordan det er å spille med så mange skader. De som er ute på banen nå kan prøve men det er også noe som heter kvalitet som kreves. Og når halve midtbanen spiller i forsvar (de gode fra midtbanen), som videre gjør sånn at vi må spille med de svakere der nå (Ando og Gibbo); vel det blir bare for mye.

Nå funker ikke Canal+ i det hele tatt her hos meg. Jævla drittsnø. Dritt dag.

Lenke til kommentar

Paul Scholes:

38 pasninger

31 vellykkede

Samt 3 balltap

Det er ikke gode gamle Scholes i det hele tatt.

Jeg ønsker Obertan <-> Scholes og Berbatov <-> Owen

EDIT:

Enig med deg når det gjelder Ando Hyrlen, også enig med deg tc når det gjelder Gibson. Hele midtbanen vår er forferdelig i dag. Det er bare det at kravene til Scholes er mye større enn kravene til Gibson og Anderson (spesielt Ando) når det gjelder hvor mange pasninger som kommer frem.

Hadde vi hatt muligheten burde vi byttet ut halve laget.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Skuffende. Jeg visste at det kom til å bli tøft, men dette var jo katastrofe. Skuddtrening er vel noe som er ukjent for dette laget, for det var begredelige skuddforsøk gang på gang. Skuffedene av Scholes, men PIG burde også ha tatt skuddet. De Laet tror han er beck, er nesten oppe hver gang vi har ballen på deres halvdel. Det fører til at Carrick og Fletcher må fylle rommet hans, og Fulham får større rom til å kontre på høyresiden vår. Owen har jeg nesten ikke lagt merke til, Gibson har ikke gjort annet enn å skyte fra førti meter, og Fletcher får ikke bli med offensivt fordi De Laet er på bærtur som stopper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...