Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United

Latias

Fulham - United  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26

Anbefalte innlegg

Det er ingen tabbe... Scholes må våkne, enkelt og greit.

Eh? Seff var det dårlig av Scholes, men PIG burde ikke reddet den? Sier du det? Han hadde mye tid, kunne se ballen og det var ikke deflection eller stor kraft. Den skal reddes.

Faen, vi klarer bare ikke spille når vi har SÅ JÆVLA MANGE SKADER hver eneste uke. Er jo VERRE enn før da vi hadde Vida. Også uken før hadde vi Vida og Brown. Nå har vi ingen av de. Spiller med en fra B-laget til Stoke som vi kjøpe for reservene våre (De Laet) og to av våre beste midtbanespillere, Carrick og Fletcher, i forsvar for fucks sake. Da blir det double blow uten de i midtbane og at de må spille i forsvar.

Vi klarer rett og slett ikke spille en bra kamp med SÅ mye ustabilitet pga skader. Helt seriøst.

NEI MEN I HELVETE ANDERSON!!!! IDIOT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt åpnet perfekt opp for Ando for et par min siden og han klarte å så ballen til Fulham venstre backen når det var en klar pasning til Rooney tror jeg det var, etter bra spill i midtbanen. Er så lite presisjon fra før av med Gibbo og Ando, og uten Scholes blir det bare verre. Selvom jeg vet Scholes har vært svak etter en god start. Er ikke lett når Fletcher og Carrick må være i forsvar. Da taper vi kamper, simple.

FOR mange skader.

Lenke til kommentar
Du sier så mye hver gang at det nytter ikke å svare på alt. Scholes er bøs idag, du kan innrømme det selv om han er bamsen din.Svakt av PIG, ja, tabbe nei.

Seff har han vært svak. Men pga så JÆVLIG mange skader i forsvaret så er det ikke rart at han fortsatt må spille og være på banen der han er. De to andre alternativene våre er jo bak i forsvar med De Laet. Det sier jo alt. Er rett og slett skade katastrofe akkurat nå i United. Lite vi kan gjøre med det når en på banen ikke presterer med mindre det er spiss siden vi faktisk har Berba på benken (ikke at han er i god form eller noe, men..). Ellers er det jo ving i Obertan vi kan velge å spille med isteden for Anderson. Jaja, vi får se. Fergie test i dag.

Ok, ikke direkte tabbe men det er fortsatt for svakt hvis han skal ta over plassen fra VDS som førstekeeper for Utd. Irriterende siden han har vært god i det siste.

Nå puttet faen meg City 3-2 også etter de mistet 2-0 ledelse mot Sunderland. Ekkel dag.

EDIT: Uff, skuddfoten til Ando.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

I dag er det nytteløst å forsvare Scholes, tc. Han ødelegger midtbanen vår ved å spille som han gjør, sjeldent har jeg sett Scholes miste så mange baller og slå sånne feilpasninger. Når det er sagt, spiller hele laget ræva. Kuszczak kunne meget mulig ha tatt Murphy sitt skudd, men det så ut som han skled litt på reprisen, ingen åpenbar keepertabbe, men reddbar. Få Berbatov inn ASAP.

Lenke til kommentar

Jeg vet Wisbatov, men hvis du leser hva jeg sier så er det snakk om alternativene vi har nå for tiden pga skader. Alle vil jo at Fletcher skal i midtbanen igjen, men det skjer bare ikke. Når vi til og med har Vida ute nå etter Wes, Rio, Vida, Evans, OG O'Shea så kan vi bare glemme å vinne en kamp mot et lag som vet hvordan man spiller fotball.

Sånn er det dessverre. Dette er ikke klubb VM, det er PL.

Berba inn etter pause er selvfølge ja.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke postet på denne delen av forumet så mye før. tenkte å komme inn litt nå.

Jævlig med feilpasninger. Fulham stresser midtbanen, blir ikke noe spill av det. Satser på at litt av kruttet til Fulham forsvinner utover i kampen.

Ser ut til at PIG sklei da han skulle prøve å redde målet. Scholes har vært i koma idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...