Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United


Latias

Fulham - United  

57 stemmer

  1. 1. Uniteds beste?

    • PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26


Anbefalte innlegg

Det jeg er mest glad for atm. er at det ikke er noe skole på mandag. Hadde blitt til et mobbeoffer av de andre fotballkidza i klassen. :thumbup:

 

Av kem? Liverpool supporterne?

Liverpool-supporterne har vel gjemt seg i skam. Det er for det meste Real, Barca og Chelsea-supportere. For dem er Fulham en ukjent møkkaklubb, så det er en skam å bli knust av dem...

De fleste Chelsea-supportere kjenner da til Fulham.

Var mest siktet til Real og Barca supporterne som mener at alle lag som ikke er blant de 5-6 beste i England, er drittlag.

Da må de vel også mene at alle spanske lag unntatt nettopp Real og Barca er drittlag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ingen tid til å være på nett før nå. Bivåner kampen på den lokale puben, kan jo tro det ble grøfteøl rimelig fort. Det er LOV å tape vanskelige bortekamper når man stiller med en belgisk back, en ung en sådan i midtforsvaret sammen med en midtbanespiller hvis styrke er pasningsfoten.

 

Men, prøv i hvertfall da. PRØV. Slik som mot Villa. Jeg kan ikke huske en eneste United-sjanse, nesten ikke en eneste corner osv. Blø litt for drakta for faen. Vi taper 3-0 mot en forbanna NOBODY og gjør det uten verdighet en gang.

 

Vi har 5 tap denne sesongen alt, mot i fjor hvor vi hadde 4. Det er en JÆVLIG god indikator på at laget vi hadde i fjor var langt bedre. Jeg har sagt det tidligere i høst, og jeg sier det igjen; DETTE LAGET KOMMER IKKE TIL Å VINNE LIGAEN. Og det er jeg villig til å vedde mye på.

 

Men det er faktisk helt greit for min del, vi kan ikke vinne alt heller. Det verste var at i går så lettet jeg ikke et mine da Fulham maltrakserte oss, jeg bare drakk øl og gav faen. Når laget ikke viser innsats, så får det bare være slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...