Gå til innhold

Kamptråd - Fulham vs Manchester United

Latias

Fulham - United  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• PIG (lol)
      3
    • Fletcher
      1
    • De Laet (lol)
      1
    • Carrick
      4
    • Evra
      5
    • Valencia
      3
    • Scholes (lol)
      5
    • Anderson (lol)
      0
    • Gibson (lol)
      0
    • Rooney
      1
    • Owen (lol)
      2
    • Fabio (innbytter)
      3
    • Berbatov (innbytter)
      3
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Tapere hele gjengen
      26

Anbefalte innlegg

Vi har 3 ligagull på rad, så det er i det minste en "grei" sesong å rote oss bort i.

Og da er det egentlig greit siden Pool ikke overtar oss i år heller. Gjort jobben vår de siste 3 sesongene. Får vel se Chelsea ta ligaen i år (Arsenal er jo like skadeplaget som oss, og har viktigere spillere ute også). Synd vi ikke spiller litt gøy fotball som Arsenal mens sesongen går da. Ikke at Arsenal spiller så fantastisk hver kamp, men de prøver ihvertfall å spille fint. Syns ikke vi gjør det en gang. Men DAA stakk jeg. God helg guys. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag hadde vi null innsats, vilje, spill, og sjanser. Mistet ballen for lett hver gang, og greit vi har skader i forsvarsrekka, men de som fikk muligheten spilte horribelt. Når da i tillegg midtbanen spiller håpløst, Rooney slår vekk ballen gang på gang og Owen så jeg ikke engang, da er det fullt fortjent å tape 3-0 mot et hardtarbeidende Fulham som var knallgode defensivt.

Her må det gjøres noe før Hull-kampen. Grøss.

Lenke til kommentar
Se opp for:

Paul Scholes

paul_scholes_1370417c.jpg

Vondt minne fra Craven Cottage forrige sesong, da han ble utvist og sannsynligvis den som la grunnlaget for tapet. Har hatt noen gode kamper i det siste, og United savnet roen og kreativiteten hans på midtbanen mot Villa. Revansjelysten spiller i form som nettopp har signert ny kontrakt, se opp for the Ginger Prince. :)

APRILSNARR! Lurte dere alle. :D

Skuffet over hele laget, men Scholes var uvanlig dårlig i dag. Dårlige skuddforsøk, unødvendige ballmiss, feilpasninger. Var ikke noe hyggeligere denne gangen enn sist gang.

Lenke til kommentar

Vel. Samme gamle sutring fra mange. Jeg skal ikke ta dette me forventninger opp igjen.

Men en ting til Game: Du vil heller være et vinnende kjøpelag enn et lag med god økonomi. Mener du det seriøst eller er det noe du sier fordi du er skuffet ? Med kjøpelag mener jeg lag som ikke bruker egne intekter til investeringer i klubben. I mine øyne så betyr ikke titlene til sånne lag noe.

Om kampen i dag så tror jeg skadesituasjonen svekket oss. Bortsett fra Evra så hadde vi ikke noen i forsvar vi kan forvente noe av, og de beste på midten spilte i forsvar. Alle lag hadde blitt veldig svekket av å miste så mange spillere i en lagdel. De fem første valgene i midtforsvaret er borte sammen med de 5 første valgene på høyreback.

Og dette er på kanskje det verst tenkelige tidspunkt. Nå skal vi spille en hel drøss av kamper på kort tid og jeg blir veldig overrasket om vi ikke taper flere.

Jeg synes ihvertfall vi skal frede spissene. Hva kan de gjøre? De kan jo ikke vinne kampen alene.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Owen skal iallefall ikke fredes. Rooney trekker nedover, greit nok, selv om jeg godt synes at han kan la være å ta de 50-meters løpene sine nedover 10x i løpet av en kamp, men hva er det Owen driver med? Vi kan aldri slå i bakrom, fordi Owen aldri ligger der på offsidegrensen og lurer. Hva er det han driver med? Jeg er lei hele karen. Han har ingen skuddfot, førstetouchen til en elefant og er rett og slett udugelig. Eto'o drev til tider å trakk seg ned å lekte playmaker i Barcelona, men han kunne iallefall ligge på topp og score mål jevnlig. Owen scoret hattrick mot Wolfsburg, men hva ellers fikk han til i kampen? Ingenting.

Lenke til kommentar

3 mål er ganske bra da.

Dessuten er det litt merkelig at man klager over angrepet i en kamp vi slipper inn 3 mål. Blir ikke det som å klage på hodepine når man har knekt foten? Det er ikke Owen sin skyld at vi tapte denne kampen.

Angrepet fikk ikke støtte fra midtbanen. Da kan det gå slik. For å kunne jobbe må de ha noe å jobbe med. Om man ikke er Ronaldo da.

Forsvarssituasjonen vår i dag (og i de siste kampene) er katastrofal. Får vi ikke noen posetive svar så tror jeg vi er ferdig i gullkampen. Husk at spillerene som er ute nå kan komme i dårlig form også.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det er bedre å svi av noen pund enn å sitte på gjerdet å se klubber spise seg store av vårt fat. Dette er sikkert et dødfødt emne å diskutere med deg, da du tror vi går konkurs om vi bruker ei krone og er strålende fornøyd med en 89 plass i confrence league.

Nå tenker jeg ikke på denne sesongen, som uansett er kjørt mtp mangel på kvalitet, men heller sommerens transfervindu. Av egen vinning kunne vi lett brukt £100m i sommer og legg til budsjetterte midler samt spillersalg og vi ville kunne raide markedet sommeren 2010. Ja, jeg kunne godt tenkt meg å at klubben solgte unna dødkjøttet og kjøpte for 2mp, hvorav mesteparten er egenopptjent. Det er ikke på noen måte pengedoping i samme skala som CFC og City bedriver. jf inntekter-status osv

Før enkelte av FM-spillerne protesterer og hevder at denne tankegangen hemmer talentutvikling og satsningen på de unge - vel, hva med Barca som støtt å stadig lar unggutter få prøve seg på 1.laget?

In the end. Er vi en veldedighetsorganisasjon og en feederklubb for kjøperne, en klubb som gir "alle" talenter maksimalt med spilletid, samt veldig lang tid til utvikling, eller skal vi være en éner som vil underholde i nåtiden? Jeg gir blanke faen i hvem som spiller for klubben, så lenge vedkommende spiller godt. Per dags dato er det for mange "followers" og for få lederskikkelser med kvalitet.

- Vi trenger konkurranse om plassene.

- Realisme. Selg spillere som ikke presterer, mens de enda har verdi.

Det skal faktisk ikke mye til før vi er "best" igjen. Grunnlaget er der, nå trenges det desserttoppingen vi mistet i Ronaldo.

Og Limbeck, det er skremmende at du ikke fatter at det ikke bare er denne kampen enkelte av oss ytrer misnøye ved. 3-0 kampen over Wolves feks var begredelig greier og det har det vært lenge.

I min levetid kan jeg ikke huske et United som har vært så ræva i angrep over tid.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Det jeg er mest glad for atm. er at det ikke er noe skole på mandag. Hadde blitt til et mobbeoffer av de andre fotballkidza i klassen. :thumbup:

Av kem? Liverpool supporterne?

Liverpool-supporterne har vel gjemt seg i skam. Det er for det meste Real, Barca og Chelsea-supportere. For dem er Fulham en ukjent møkkaklubb, så det er en skam å bli knust av dem...

De fleste Chelsea-supportere kjenner da til Fulham.

Lenke til kommentar
Det jeg er mest glad for atm. er at det ikke er noe skole på mandag. Hadde blitt til et mobbeoffer av de andre fotballkidza i klassen. :thumbup:

Av kem? Liverpool supporterne?

Liverpool-supporterne har vel gjemt seg i skam. Det er for det meste Real, Barca og Chelsea-supportere. For dem er Fulham en ukjent møkkaklubb, så det er en skam å bli knust av dem...

De fleste Chelsea-supportere kjenner da til Fulham.

Var mest siktet til Real og Barca supporterne som mener at alle lag som ikke er blant de 5-6 beste i England, er drittlag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...