hubzorb Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 skal ha ny skjerm, men jeg er usikker på om jeg skal velge en CRT-skjerm eller en LCD-skjerm. Jeg spiller veldig mye (counter-strike) og har hørt at LCD-skjermer ikke egner seg til spilling? Holder også en del på med bildebehandling (photoshop) o.l.. Har sett litt på denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3850 er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 jeg ville gått for en 19" CRT, men det er meg da. jeg har også hørt at LCD ikke egner seg like bra til spilling som CRT, men det er vel ikke like stor forskjell nå som det var før. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det sies at CRT skjermer egner seg best til spilling ja. Nå vet ikke jeg hvilket budsjett du har, men var jeg deg ville jeg bladd opp litt ekstra for å få en skikkelig skjerm. Se her på HW.no under anbefalinger! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 BARE TULL..... LCD skjermer kan også egne seg supert til spilling men som jeg kunne erfare er GODE lcd skjermer dyre, men om du ikke skal gi så mye penger ut i skjermen så ville jeg gått for crt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå