Osturn Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har kommet til å tenke på å muligens anskaffe meg en ekstra varmekilde i huset, som et supplement til varmepumpa. Fikk et tips om at en gassovn kunne vært et godt kjøp. Husker vi hadde det da vi hadde campingvogn, da stod det en gassovn i "spikerteltet", og husker at den varmet veldig godt. Da lurer jeg på hvor jeg kan kjøpe en slik ovn og eventuelt hvor mye de koster. Var en tur innom Obs Bygg i dag, og der hadde de en ovn (uten gassbeholder) til 899 kr. Hvor mye vil det da koste å kjøpe en gassbehodler utenom? Holder til i Bergensområdet, så blir ganske glad om folk har tips i dette området:) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ca 700.- inkludert gass,etterfylling koster rundt 300.- du kan spare noen kroner ved og sjekke priser. Glassfiberflaske er noe dyrere og inneholder 10kg gass,stål/aluminium flasker inneholder 11kg gass,så du kan da regne ut kostnadene basert på informasjonen som står på ovnen. Du må også være klar over at en ovn med åpen flamme er både brannfarlig samt at oksygenet i luftet blir oppbrukt,så det er viktig at rommet har god tilgang på frisk luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå