jon_gunnar Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Min DK har nå nådd lvl 77 og jeg har jo ikke kunnet unngå å registrere ut fra spillets gang at jeg trenger oppgraderinger. Timeless Det jeg har er stort sett quest rewards plukket opp. Noen som kan si litt om hva jeg eventuelt kan håpe å kunne plukke opp fra AH og lignende. Vil være taknemmlig for alle tips. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tank? Dps? Selv ville jeg ikke kjøpt noe for penger lenger etter enn fresh 80 ding. Farm ToC 5 normal, ToC 5 Heroic, ICC Forge, Pit of Saron og HoR heroic og random og du skal kjappt nok ha ett fullspekket godt gear samt mange Embelms of triumph som du kan kjøpe oppgraderinger for. Om du skal kjøre tank, farm også AN heroic for Essence of Gossmir. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Tank? Dps? Selv ville jeg ikke kjøpt noe for penger lenger etter enn fresh 80 ding. Farm ToC 5 normal, ToC 5 Heroic, ICC Forge, Pit of Saron og HoR heroic og random og du skal kjappt nok ha ett fullspekket godt gear samt mange Embelms of triumph som du kan kjøpe oppgraderinger for. Om du skal kjøre tank, farm også AN heroic for Essence of Gossmir. Glemte det. Det er nok Dps rolle jeg hovedsaklig tenker på. Mange takk for tips. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Eller barn grind random heroics dagen lang, og skaff deg tier 9! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå