Gå til innhold

nettverk hopper ut hele tiden.

atwater

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har nå flyttet til en boligblokk som består av betong og jeg vet ikke hva som har skjedd, men nettverket hopper ut ca 5-6 ganger i timen. Det jeg gjør er at jeg må ta strømmen på modemet og trekker ut strømkabelen på routeren hver gang det detter ut. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan fikse dette problemet?

På forhånd takk!

mvh

mellers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sørg for god lufting til Speedtouch'en. Ikke la den stå oppå/under andre enheter, og ikke på plasser det kan bli varmt (små kott, nærheten av ovner/varmtvannsberedere, etc). De har en tendens til å være veldig ustabile om de blir varme. Av egen erfaring skal det ikke mye til...

Hva mener du med at nettverket 'faller ut'? Mister du internett, eller blir du fysisk frakoblet fra det trådløse nettet? Når det faller ut, og du trekker ut strømmen; prøv med å bare trekke ut strømmen til Netgear'en. Får du nett igjen etter den er online? Gjør så det motsatte; trekk bare ut strømmen til Speedtouch'en. Får du nett igjen etter den er online?

Endret av jocke
Lenke til kommentar

Det er god lufting til speedtouchen, det er ingenting som ligger ved siden eller på toppen av den.

Det jeg mener med at internettet faller ut er et det kommer opp "begrenset eller ingen tilgang" nede i høyre hjørne. Skal prøve neste gang med å bare dra ut routeren eller modemet.

Jeg får nett igjen etter at jeg har trukket det ut og satt kabelen inn igjen, så venter jeg til alle lampene har kommet på igjen og når alt er på så har jeg internett igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...