Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nøyaktig hvilken komponent virker ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer Aspire 5530 med

windows vista home premium

2526 mb ram

AMD athlon™ X2 Dual-Core QL-60 (2 cpus), ~1.9ghz

(Vennligst bare si fra om jeg skal legge til flere spesifikasjoner)

For omtrent et år siden når jeg nøt studentlivet med en fin pc og world of warcraft på sidelinja begynte pcn å streike. Den slo seg plutselig av, og en gang fikk jeg den ikke på på 3 dager eller noe slikt. Deretter ville dataen bli varm fortere (usikker på om dette er et resultat av den plutselige streiken), og bare slå seg av når det var for mye på gang (dette gjør den enda). Deretter fortsatte jeg å spille wow i en måned eller to, med opptil 2 hjemmevifter rettet mot prosessor/batteri/vifte området for å kjøle den ned, noe som funket helt ok en stund, til viftene eventuelt streika tongue.gif og jeg rett og slett slutta på wow og viftene ble ødelagt. Nå har jeg en økende trang til å begynne igjen, og vil finne ut hva som feiler pcn min. Har noen et forslag? Eller noen som er villig til å hjelpe? Når jeg spiller spill så overoppheter pcn seg og slår seg av. Den takler ikke så mye heller. Er det vifta som er ødelagt? Batteriet? (Den slår seg av selv om jeg tar ut batteriet og spiller med lader i).

Dataen min kan forresten bare holde seg på i sånn 2 minutter uten lader, så batteriet er vel blåst, men er det dette som er problemet? Ikke vifta?

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...