Gå til innhold

NFS Undercover og Saints row 2, er de bra?

DanieI

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg noen nye spill så jeg fant Saints row 2 og Need For Speed Undercover til 169kr pr. og jeg lurte på om disse spillene er bra? Er mest usikker på NFS Undercover for når jeg kjøpte NFS Pro Street ble jeg dypt skuffet siden det ikke var mulighet til å kjøre fritt og å pimpe bilen med råe felger lufte intak i både panser og på tak så jeg lurte på om systemet for og pimpe bilene er bedre i undercover og om man kan kjøre fritt :D

Mvh. Turbolax

Btw, add meg på Xbox live vis dere har xbox:D

Endret av turbolax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er gøy at du blir belønnet for å være så gjennomført ond som overhode mulig. Omtrent alt du gjør av hærverk, lovbrudd, massakrer, stunts etc. blir du belønnet for senere. Samtidig er det vanvittig mange morsomme minigames og et fantastisk utvalg av klær, våpen og unlockables. Spillet er også veldig bra rent teknisk, så det er ingen frustrerende bugs eller noe som ødelegger spillet. Hvis du vil ha et av de mest gjennomført morsomme spillene som er gitt ut til 360 kjøper du SR2. Anbefales på det aller sterkeste. Storkoste meg gjennom hver eneste time jeg spilte det.

Kort sagt: Likte du GTA III, Vice City og/eller San Andreas kommer du til å digge SR2.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Kjøp Saints Row2 på Games on demand. Koster 200kr men da slipper du å bruke plata hver gang du skal spille. Bare så deilig.

Likte ikke spillet særlig selv. Dårligere enn det første, grafikkmessig også. Mye heller kjøp GTA4 Liberty city episodene hvis du ikke har spilt dem.

NFS Undercover er faktisk ok. Er vel det NFS spillet som ligner mest på Most Wanted. Men det er must at man spiller i 1st person view, ser man bilen bakfra så går det virkelig sakte av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Vis Undercover ligner på most wanted tror jeg at det kan være et bra spill, men de GTA4 Liberty city episodene noen som kan si noe som er spessielt bra med de?

Vel, det er jo mer GTA. Og de fleste likte historiene og oppdragene bedre enn det som var i GTA4. Men de burde selvsagt spilles etter man har spilt gjennom GTA4.

Lenke til kommentar

Det jeg vil vite mest om Undercover er om det er noe lignende Most Wanted og Underground 2(de eneste brae NFS spillene jeg har spillt), det er faktisk de beste bil spillene jeg har spillt for å være erlig:P Jeg har hørt at Saints Row 2 er artig og at GTA4 er realistisk og bedre grafikk, det er ikke morsomt med spill som er helt realistisk da kan man jo like godt gå og drepe naboen liksom.

Endret av turbolax
Lenke til kommentar

Jeg er en stor fan av NFS MW og Underground 2 men siden det høres ut som ingen vet noe om undercover føler jeg meg litt hjelpesløs:/ Jeg liker bil spill der du kan kjøre fritt å "pimpe" bilen med råe felger,lufte inntak som står ut av panser og tak og at jeg kan sette på litt sånne merker og slik :p

Ser at de både har bionic commando og halo 3 til bare 169 er det brae spill? og eventuelt hvilke er best?

Endret av turbolax
Lenke til kommentar

Jeg har spillt gjennom hele undercover spillet. Er egentlig ganske heftig bilspill.

om du ikke bryr deg om å kjøre så realistisk som mulig, så er det ganske morsom spill.

Bilene er ganske kule og farten man kjører i er helt syk. Spes den siste bilen Buqaty(husker ikke helt hvordan det skrives)Man kan pimpe bilene og alt det der, man kan kjøre fritt, grafikken er helt grei. jeg hadde kjøpt det om jeg var deg. for at alle andre bilspill som forza og grid er banekjøring og er mer som realistisk.

(Helt råe spill og men det ser ut som du liker mer freestyle)

Så om du vil ha det gøy mens du kjører er Undercover bra valg!!!

Er vel ikke så mange bilspill hvor allt er fritt som i Undercover!

Endret av 50rus
Lenke til kommentar
Jeg har spillt gjennom hele undercover spillet. Er egentlig ganske heftig bilspill.

om du ikke bryr deg om å kjøre så realistisk som mulig, så er det ganske morsom spill.

Bilene er ganske kule og farten man kjører i er helt syk. Spes den siste bilen Buqaty(husker ikke helt hvordan det skrives)Man kan pimpe bilene og alt det der, man kan kjøre fritt, grafikken er helt grei. jeg hadde kjøpt det om jeg var deg. for at alle andre bilspill som forza og grid er banekjøring og er mer som realistisk.

(Helt råe spill og men det ser ut som du liker mer freestyle)

Så om du vil ha det gøy mens du kjører er Undercover bra valg!!!

Er vel ikke så mange bilspill hvor allt er fritt som i Undercover!

Endelig en som har spillt undercover :D Du vet hva roof/hood scoop er eller? sånn lufte inntak som står opp av panseret eller taket, kan man få det i undercover?

Edit: Burde jeg bytte undercover med Halo 3? Her står det at halo 3 er bare for 60 Hz tver, min er 50 Hz har det noe og si?

Endret av turbolax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...