´she´ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 de sier du vet når du har kommet, men jeg har sprutet 3 ganger uten å ha nå følelse av å ha kommet. er dette vanlig? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Schneider_* Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vet ikke helt, men antar at du er veldig på grensen når dette skjer. Kan hende du er slik sammenskrudd at du har behov for flere orgasmer og at de øker i styrke etterhvert. Spruting som ligner på mannens utløsning kan forekomme. Har opplevd det selv (hos andre). Lenke til kommentar
mortania Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva er egentlig vanlig? Jeg klarer ikke å sprute i det hele tatt bortsett fra ved bruk av sterk stråle i dusjen. Da har jeg orgasme samtidig, men på en litt annen måte enn ved stimluering av penis eller fingre. Jeg får følelsen av å skulle sprute av og til, men jeg har vel en psykisk sperre som sier meg at det er forbeholdt dusjen eller noe. Med tanke på at det skjer i dusjen vet jeg jo heller ikke hvor mye som kommer Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 men dt som er litt rart at de to første fikk jeg alene og brukte sikkert rundt 20 min, men den siste var med en partner og det tok ikke mange minuttene, men har jo ikke opplevd dette før med partner etter som partner var under gjennomsnittet går jeg ut i fra. siste gangen la jeg ikke en gang merke til det for etterpå Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, det går an. Første gangen jeg gjorde det så var det ikke pga. orgasme, jeg visste ikke at jeg kunne det en gang. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ejakulering har ingenting med størrelse på partneren å gjøre... Det er vcanligvis stimulering av g punktet som fører til kvinnelig ejakulering, og man får det bedre til med en liten penis enn en stor penis... Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 hvordan føles egentlig en kvinnelig orgasme? har aldri hadd det selv om jeg har prøvd hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg