Maariusn Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er et: Asus EN8600GT SILENT/HTDP/512M/A Det har 512MB dedikert minne og støtter opptil 1,9GB shared. Graphics Engine GeForce 8600GT Video Memory 512MB DDR3 Engine Clock 540MHz Memory Clock 1.4GHz (700MHz DDR3) Memory Interface 128-bit CRT Max Resolution 2048x1536 Bus Standard PCI Express X16 D-Sub Output YES, via DVI to VGA Adapter HDTV Output (YPbPr) YES, via HDTV Out cable TV Output YES, via S-Video to Composite DVI Output DVI-I HDCP Support YES Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Max. 100 kroner. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Faktisk større bruksverdi som reservekort enn salgsvare. Men Smirnoff's bud på 100kr er passe for et sånn kort, hadde selv maks gitt 50kr for det. Lenke til kommentar
Ian84 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 størst verdi som physx-kort. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 veldig utdatert dessverre, får mer verdi av den som physx kort Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) om jeg hadde en komplett maskin av gamle deler og bare trengte et grafikkort kunne jeg kanskje betalt 150 for det. Det har jeg dog ikke Endret 19. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det er et helt "ok" kort til en backupmaskin liksom, men det har ikke store verdien. Jeg vil bare si til OP at om du faktisk har til hensikt å selge dette kortet så gjøres det IKKE på forumet. Her får du bare råd om pris kjøp/salg osv. Skal du faktisk legge den ut for salg så bruk bruktmarkedet: http://www.hardware.no/bruktmarked/ Ellers er du i fare for at moderatorene kan stenge posten din dersom de synes det ser ut som du prøver å bruke forumet for salg. -Stigma Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Skal ikke selge det, bare se hva det hvar verdt. Men det yter mer en 100kr, det kan jeg love deg. Drar GTA IV btw >-< Men, Mods kan stenge tråden. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Skal ikke selge det, bare se hva det hvar verdt.Men det yter mer en 100kr, det kan jeg love deg. Drar GTA IV btw >-< Men, Mods kan stenge tråden. Yter mer en 100kr?? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Skal ikke selge det, bare se hva det hvar verdt.Men det yter mer en 100kr, det kan jeg love deg. Drar GTA IV btw >-< Men, Mods kan stenge tråden. Yter mer en 100kr?? Hva mener du med det? Han mener at det er bra ytelse på kortet, og det er det jo (sett for seg selv). Det kan jo dra litt eldre spill eller spill på lavere instillinger greit, så det er vanskelig å se på det som "nesten verdiløst". Faktum er dog at kortets verdi er ikke bestemmt av hvor mye det yter, men hva markdetsetterspørslen er og hva alternativene koster. Eksempelvis koster HD4650 bare 300kr ny, og kortet er bedre enn 8600GT, samt at det har mer oppdatert teknologi pga. det er nyere i produksjon. Så må du minst halvere prisen siden det er snakk om brukt vare (begrenset eller ingen rekalasjon/garanti + slitasje) og spesiellt når det er gammel utdatert modell som er ut av produksjon. Så eksempelvis 150kr ville jeg ikke si er urealistisk i det hele tatt, om du i det hele tatt finner en kjøper for det som vil ha det. Å kjøpe det for stort mer er rett og slett ikke særlig lurt siden det fort finnes bedre alternativer dersom du går særlig oppover i pris. -Stigma Endret 20. desember 2009 av Stigma Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hehe, dette er gammel vare. Har selv en 8800 GT som jeg har satt inn i pcen til sønnen min på 7 år. For han er dem grei nok, men for dagens spill er den en vits, så det blir vel ikke lenge før jeg må kjøpr ny der også :!: Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 kompisen min har en gammel 2 kjernes athlon og det der skjermkortet eller 8500GT og drar crysis på medium uten lagg.. så det er faktsik ganske kraftig, men på samme måte dårlig x-) Lenke til kommentar
darket Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Koster jo ganske mye å sende kortet i postpakke til en evnt kjøper da. Hvis noen kan hente det, eller tar sjangsen på brevpost så er det sikkert verdt en 150 spenn maks. Legger man på etpar hundrelapper, som er mest logisk, så får man et nytt kort, med bedre ytelse, og som har garanti\reklamasjons perioden i orden. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 "Men det yter mer en 100kr" Har et 8800GTS 640MB jeg neppe får solgt for mer enn 300kr. Skjermkort i dag faller i pris som en stein, siden det er produktsykluser ca. hvert halvår. Kortet ditt er ikke verdt mer enn max 100,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå