Gå til innhold

Hvilke fronthøyttalere skal jeg velge (til ca 5000,-) ?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter rimelige gulvhøyttalere til en Onkyo TX-NR 807 receiver. Maks pris er ca 5000, men de kan gjerne være enda billigere. Jeg er ikke interessert i store monsterhøyttalere, da de skal stå i ei lita stue i leiligheta, der kjæresten er sjefen når det kommer til interiør :p

Har sett på disse:

- System Audio SA1530

- Dali Concept 6

Hvilke av disse ville dere gått for? Eller er det andre som dere mener er bedre, og ikke tar større plass?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har erfaringer med NS-777, storebroren. Disse kan spille veldig høyt uten at lyden blir forringet av den grunn. Det jeg hørte lød nøytralt og fint sammen med en Yamaha RX-V1900. Ingenting å utsette med tanke på den beskjedne prisen.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

De så veldig pene ut.. Æsj, kjipt å ha så dårlig plass =/

Jeg hører mange snakker så positivt om Dynavoice F-6. Er dette kun i forhold til den lave prisen, eller er det faktisk gode høyttalere? Spiller de f.eks. like bra eller bedre enn Dali's Concept 6 til 5000 ?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg hører mange snakker så positivt om Dynavoice F-6. Er dette kun i forhold til den lave prisen, eller er det faktisk gode høyttalere? Spiller de f.eks. like bra eller bedre enn Dali's Concept 6 til 5000 ?

Jeg har selv dali concept 6 høyttalere. Veldig forøyd! spiller kjempe bra!

Hadde jeg kunne valgt igjen hadde jeg kjøpt de samme uten tvil. naboen har ett par splitt nye dynavoice høyttalere. syntes ikke det er så mye å skryte av... men lyden har veldig mye med forsterkeren og gjøre og..

lykke til

Jeg har selv dali concept 6 høyttalere. Veldig forøyd! spiller kjempe bra!

Hadde jeg kunne valgt igjen hadde jeg kjøpt de samme uten tvil. naboen har ett par splitt nye dynavoice høyttalere. syntes ikke det er så mye å skryte av... men lyden har veldig mye med forsterkeren og gjøre og..

lykke til

oi, ser jo nå at dette er fra januar... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...