mehh Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, når jeg brenner filmer over til cd så vil ikk dvd spilleren spille av filmen. Må jeg gjøre om filmen til en spesiell fil? den er nå avi. fil. Noen som har noen konvert programmer til den filen jeg må konventere til? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 det kommer jo selvsagt helt ann på hvilke formater dvd-spilleren din klarer å spille av. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Skal jeg være ærlig så har jeg ingen anelse. Det er en standard dvd spiller fra samsung, ikke noe spess fancy. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det burde stå et modellnavn på spilleren. Et kjapt søk på internet burde fortelle deg hvilke formater den kan spille av. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Da din dvdspiller sannsynligvis ikke støtter .avi filer, trenger du noe som dette. Endret 19. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har selv kopiert mange filmer til CDer, og min DVD-spiller (Hitachi DVP420E), kunne bare spille av ca 50% av filene. Alle var .avi, men bare noen av de ble faktisk spilt av. De andre gikk ikke, eller hadde ikke lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå