innard Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 trenger noe som finnes i butikk og i oslo. Slike som f.eks dette: takker på forhånd for ev. hjelp der er å få. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Platekompaniet vet jeg har mange plakater, og ikke bare musikkrelaterte Lenke til kommentar
innard Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Coool! Vet du om noen spesifikke butikker? Spurte på PK: Oslo City men demm hadde ikke der lenger ... Igjen, takker for innspill. Lenke til kommentar
innard Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 BAMMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tenker på om du vet om noen spesifikke platekompaniet butikker som du vet fo sho har slike plakater inne. Sliter virkelig med å finne......... Arve Innard Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 http://www.allposters.com har masse Lenke til kommentar
digernes Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Coop OBS selger diverse plakater. ;D Lenke til kommentar
innard Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Takk, takk. men jeg fant masse plakater nede på karl johan. Hehe.. ble til og med en med paven hemself Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Og så pleier de å ha plakater på bokhandeler tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå