perpyro Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er det 4 takt motor på knallerten? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja da er det vel sansynlig at de har valgt å la motoroljen smøre girkassa også. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 det er jo noe dritt. det er det jeg har sagt hele tiden. kjøp ny moped. å kjøpe kina moped er å kjøpe seg problemer og irritasjon. Ja men vet du om en moped som er som en chopper som ikke er kinaverk? suzuki zr 50 sl elns. husker ikke helt navnet. uansett skal man ha chopper skal det være mer en 49cc i mine øyne. Jeg synes det var mye dissing av kinavarer her.Joda kineserne kan være uheldig når ting skal klones men de kan også gjøre det svært bra. Når man da vet at veldig mye av det vi omgir oss med i dag er laget i kina så ser jeg ikke at ting er laget i kina automatisk betyr dårlig kvalitet. Nei finn ut om det skal være olje nedi hullet du peker på tidligere og kjør kina moped til du går lei. Vi snakkker om en moped og ikke er noe høypreformance kjøretøy. Hvor vanskelig kan det være å få noe som ikke skal gå fortere en 45km/t til å holde? forsjellen er at jeg VET at dette er dårlig kvalitet. var og holdt på å skur på en slik motor i dag faktisk. er noe dritt. Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 det er jo noe dritt. det er det jeg har sagt hele tiden. kjøp ny moped. å kjøpe kina moped er å kjøpe seg problemer og irritasjon. Ja men vet du om en moped som er som en chopper som ikke er kinaverk? suzuki zr 50 sl elns. husker ikke helt navnet. uansett skal man ha chopper skal det være mer en 49cc i mine øyne. Jeg synes det var mye dissing av kinavarer her.Joda kineserne kan være uheldig når ting skal klones men de kan også gjøre det svært bra. Når man da vet at veldig mye av det vi omgir oss med i dag er laget i kina så ser jeg ikke at ting er laget i kina automatisk betyr dårlig kvalitet. Nei finn ut om det skal være olje nedi hullet du peker på tidligere og kjør kina moped til du går lei. Vi snakkker om en moped og ikke er noe høypreformance kjøretøy. Hvor vanskelig kan det være å få noe som ikke skal gå fortere en 45km/t til å holde? forsjellen er at jeg VET at dette er dårlig kvalitet. var og holdt på å skur på en slik motor i dag faktisk. er noe dritt. Holder med deg. kjøpte loncin knatte cross. skulle vere det beste innen kina varer. Dritten begynte å lekke olje etter første tur. det var pga en slange var i klem. han eg kjøpte den av sa det var slik på alle dei. kina bruker ikkje mykje tid på å skru godt i samen Desverre Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) det er jo noe dritt. det er det jeg har sagt hele tiden. kjøp ny moped. å kjøpe kina moped er å kjøpe seg problemer og irritasjon. Ja men vet du om en moped som er som en chopper som ikke er kinaverk? suzuki zr 50 sl elns. husker ikke helt navnet. uansett skal man ha chopper skal det være mer en 49cc i mine øyne. Jeg synes det var mye dissing av kinavarer her.Joda kineserne kan være uheldig når ting skal klones men de kan også gjøre det svært bra. Når man da vet at veldig mye av det vi omgir oss med i dag er laget i kina så ser jeg ikke at ting er laget i kina automatisk betyr dårlig kvalitet. Nei finn ut om det skal være olje nedi hullet du peker på tidligere og kjør kina moped til du går lei. Vi snakkker om en moped og ikke er noe høypreformance kjøretøy. Hvor vanskelig kan det være å få noe som ikke skal gå fortere en 45km/t til å holde? forsjellen er at jeg VET at dette er dårlig kvalitet. var og holdt på å skur på en slik motor i dag faktisk. er noe dritt. Holder med deg. kjøpte loncin knatte cross. skulle vere det beste innen kina varer. Dritten begynte å lekke olje etter første tur. det var pga en slange var i klem. han eg kjøpte den av sa det var slik på alle dei. kina bruker ikkje mykje tid på å skru godt i samen Desverre Hehe. Får ikke testet det med luftfilteret pga den er avskiltet men får jeg skilt igjen så skal det prøves men det inntrykket jeg har fra Kina mopeder er at de er hastearbeid og når du har sett over og skiftet litt her og der, stilt alt inn som det skal og litt mere så er det noen veldig gode mopeder=) EDIT: fikset noe med spoileren Endret 17. februar 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå