Naiits Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Dette er ikke noe veldig stort, alvorlig problem. Men hvis det er noe der som vet hvordan det kan fikses så er det konge! Problemet er det at når dataen går inn i hvilemodus, så mister jeg kontakten med netverket. Og når jeg går på dataen igjen, så kommer det opp at den holder på å identifisere nettverket, og etter en liten stund så kommer det opp et eller annet om at det ikke er noe internettforbinnelse. Så trykker jeg på diagnotiser, så tar det ca et halvt minutt, så funker nettet igjen. Noen som har noen idè om hvordan jeg kan fikse dette? Takker for svar Lenke til kommentar
granlibonden Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dette må Microsoft fikse om de ikke allerede har gjort det ved en oppdatering, men inntil videre: Gå til kontrolpanel, strømalternativer, planinnstillinger og sett hvilemodus til aldri. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Takker! Så det er ikke bare jeg som har dette problemet? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hadde nøyaktig samme problem, var bare å oppdatere driveren til nettverkskontrolleren (direkte fra siden til produsenten, ikke Win Update) så ble det iorden. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har det samme på min macbook pro, er nok ganske vanleg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå