Jakoozie Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Avatar snur om på høna og egget. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Synd egentlig at spillet ble såpass dårlig, når jeg spilte demoen hadde jeg inntrykket av at spillet manglet finpussen, et par av de tingene jeg likte var blandt annet måten man snudde 180 på og spillet så ganske så eksotisk ut. Hadde man gitt spillet 2 år til så har det kanskje blitt noe? Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nå har jeg nettopp vært på kino og sett filmen. Ord kan ikke beskrive hvordan denne føltes, men den toppet alt jeg tidligere har sett. Lett. Regnet jo med at spillet ville suge ganske hardt da... Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 som stort sett som alle andre "spill av film" spill... flopp Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 The Game Damn it Lenke til kommentar
ism Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå har jeg nettopp vært på kino og sett filmen. Ord kan ikke beskrive hvordan denne føltes, men den toppet alt jeg tidligere har sett. Lett. Regnet jo med at spillet ville suge ganske hardt da... Fullstendig enig. Det er noe av det råeste jeg har vært med på. Det er rett før jeg driter i om spillet er dårlig, bare jeg får oppleve Pandora litt til. Kino blir aldri det samme etter dette. Lenke til kommentar
oddbear Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 som stort sett som alle andre "spill av film" spill... flopp Må nesten si meg enig, med untak av Goldene Eye til N64. Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har spillt en del oppdrag nå, syntes spillet er ganske bra egentlig ville gitt det en 7/10 syntes det er ganske bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg