Tom88 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Lønner det seg å kjøpe middels bra grafikk kort ofte, isteden for å kjøpe et bra et ganske sjeldent. Eks. Kjøpe et 9500Pro / 9600 Pro nå også kjøpe et nytt et om et år eller 1 1/2? Eller kjøpe 9700Pro og kjøpe nytt kort om 2 år? Hva lønner seg. Er det for eks. verdt pengene å betale 1500,- ekstra for å få et 9700Pro isteden for et 9500 Pro?? Og hvor mye merker man denne forskjellen i praksis? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 SELVFØLGELIG lønner deg og vente , men så da blir du jo bare ventende resten av livet....du må rett og slett ta et valg om hvor mye penger du vil gi for et skjermkort og så velge et og nyte det så lenge du har det. Det kortet som gir mest for pengene i dag er 9700 pro som koster i underkant av 3000 kr, men et billigere alternativ er 9500 pro (9600 pro??) De er også gode skjermkort som gir bra med grafikk så det er egentlig opp til deg hvor mye du vil spandere på et skjermkort, men å vente tror jeg ikke fungerer så bra for jeg tviler på at disse skjermkortene vil gå ned i pris med det første :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Uhm, du trenger ikke to poster for å sørre om dette vel? Nå har du tross alt allerede spurt om dette i den posten hvor du ba folk se på PCen din.. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 jeg gikk for et 9500 pro :wink: Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 SELVFØLGELIG lønner deg og vente , men så da blir du jo bare ventende resten av livet....du må rett og slett ta et valg om hvor mye penger du vil gi for et skjermkort og så velge et og nyte det så lenge du har det. Det kortet som gir mest for pengene i dag er 9700 pro som koster i underkant av 3000 kr, men et billigere alternativ er 9500 pro (9600 pro??) De er også gode skjermkort som gir bra med grafikk så det er egentlig opp til deg hvor mye du vil spandere på et skjermkort, men å vente tror jeg ikke fungerer så bra for jeg tviler på at disse skjermkortene vil gå ned i pris med det første :wink: Radeon 9700pro er laaaaaangt fra 'mest for pengene' kort Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Faktisk ikke. ikke? merkelig, alle tester jeg har sett tilsier det.. 4 mindre pipelines, litt høyere klokka... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 SELVFØLGELIG lønner deg og vente , men så da blir du jo bare ventende resten av livet....du må rett og slett ta et valg om hvor mye penger du vil gi for et skjermkort og så velge et og nyte det så lenge du har det. Det kortet som gir mest for pengene i dag er 9700 pro som koster i underkant av 3000 kr, men et billigere alternativ er 9500 pro (9600 pro??) De er også gode skjermkort som gir bra med grafikk så det er egentlig opp til deg hvor mye du vil spandere på et skjermkort, men å vente tror jeg ikke fungerer så bra for jeg tviler på at disse skjermkortene vil gå ned i pris med det første :wink: Radeon 9700pro er laaaaaangt fra 'mest for pengene' kort Ja men nå tenker jeg på Hardcore gaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå