Lillehagen.no Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei. Som det står i tittelen så trenger jeg tips til noen kule kabinetter. Prisklassen går mellom ca. 1500-2000kr. Bare være obs på at jeg ikke trenger innskudd som gjelder Cooler Master Storm Sniper, har nemlig tittet en del på dette, men alle andre forslag settes meget pris på Ønsker meg altså et ganske kult kabinett som samtidig gir god kjøling. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Anbefaler Sniper på det varmeste Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Skjønner jeg godt En kompis av meg har nemlig akkurat dette Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Eneste jeg har å utsette på det er at det nederste PCI express sporet til Rampage 2 extreme ikke kan brukes til ett ekstra skjermkort pga. plass mangel. Problemet er ikke der om du har vannkjøling derimot Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva med Lancool K62, eller Corsair 800D? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Corsair Obsidian 800D er nevnt, og jeg slenger meg på. Hadde jeg valgt nå - og hatt råd - ville dette vært mitt klare valg Jeg ser ikke negative ting med dette kabinettet... Vakkert er det også og vanvittig bra cable management system. Test fra hardware.no og . Se den siste linken - ble forelsket selv. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 corsair kabinettet angrer jeg meg på at jeg ikke kjøpte Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Takker for svar Ja, Corsair kabinettet ser utrolig kult ut. Sykt stilig design. Men hvordan er vifteløsningen? Gir kabinettet god kjøling? Foretrekker nemlig et kabinett hvor jeg muligens kan styre viftene med knapper eller en knapp man vrir på, noe i duren med Cooler Master Storm Sniper. Men for all del, Corsair 800D er absolutt inkludert i vurderingen nå Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) En kompis av meg har dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347240 sexyyyy, og veldig bra kjøling. Mulighet for å installere maaange vifter, hehe. Finnes også en "ikke-nvidia" versjon. Kanskje billigere. Endret 19. desember 2009 av ScudNor Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Selve kabinettet så ganske stilig ut, men likte ikke de "skrikende" fargene... Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) "Ikke-nvidia" versjonen er slickere: Cooler Master Stacker 832 https://prisguiden.no/produkt/94834/detaljer Hmm, det var faktisk litt dyrere. Kommer vel av at komplett hele tiden har gitt avslag på nvidia versjonen de selger Helt fantastisk å bygge i btw. Endret 19. desember 2009 av ScudNor Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Hmm... Så ikke så veldig romslig ut egentlig, tenker at jeg heller vil ha noe litt større, i likhet med corsair 800D Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Snipern har god plass den også til flere sjermkort etc. Veldig enkelt å tørke støv fra filtrene også Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har et Corsair 800D liggende under juletreet, kjøpt av meg til meg fra ongan^^ Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 på utkikk etter nytt kabinett selv etter at v8 kjølern stikker ut av det forige flyttet en pc over i et sniper nylig for en kompis som så greit ut, men liker ikke prisen Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Må nesten innrømme at det står mest på Sniper nå, med tanke på at det kabinettet har den beste lan-løsningen.... skulle gjerne fått corsair 800D med et håndtak oppå, slik at den blir lettere å bære rundt om kring.... Endret 19. desember 2009 av Lillehagen.no Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hehe, er jo et fulltower da. Er vel ikke meningen det skal drasses hit eller dit. Synes det er litt vel "flashy", men funker vel bra. Corsair sitt er vel det mest gjennomtenkte kabinettet på årevis? Ser værtfall fram til å få flærre av papiret og starte byggingen. Anyways, kan ikke du gi en tilbakemedling på hvordan di synes kabinettet er? Vurdere et sånt til eldste karen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har selv ett corsair 800d og må si meg sykt fornøyd med det altså. bytta faktisk fra en lian-li pc-x2000 til dette og kan ikke si at jeg angrer. sender med ett lite bilde i tillegg for illustrer for kongelig det der kabinett.bmp Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jesus, Gsx1000r That's hardcore! Ser bare fantastisk ut... Tok meg selv i å sikle litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå