Gå til innhold

[Løst]Trenger tips til "hotte" kabinetter!

Anbefalte innlegg

Hei. Som det står i tittelen så trenger jeg tips til noen kule kabinetter. Prisklassen går mellom ca. 1500-2000kr. Bare være obs på at jeg ikke trenger innskudd som gjelder Cooler Master Storm Sniper, har nemlig tittet en del på dette, men alle andre forslag settes meget pris på :) Ønsker meg altså et ganske kult kabinett som samtidig gir god kjøling.

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar :)

Ja, Corsair kabinettet ser utrolig kult ut. Sykt stilig design. Men hvordan er vifteløsningen? Gir kabinettet god kjøling? Foretrekker nemlig et kabinett hvor jeg muligens kan styre viftene med knapper eller en knapp man vrir på, noe i duren med Cooler Master Storm Sniper. Men for all del, Corsair 800D er absolutt inkludert i vurderingen nå :D

Lenke til kommentar

Hehe, er jo et fulltower da. Er vel ikke meningen det skal drasses hit eller dit. Synes det er litt vel "flashy", men funker vel bra. Corsair sitt er vel det mest gjennomtenkte kabinettet på årevis?

Ser værtfall fram til å få flærre av papiret og starte byggingen.

Anyways, kan ikke du gi en tilbakemedling på hvordan di synes kabinettet er? Vurdere et sånt til eldste karen.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...