Gå til innhold

Ex phil og ex fac i utlandet

Chib

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt til å ta ex phil og ex fac i utlandet ved høstsemesteret 2010. Men jeg er fryktelig usikker på hvilket land jeg skal ta det i. Det står mellom Bali, Mexico eller Brasil. Inntrykket jeg får, basert på magefølelse og det jeg har lest /hørt, er at det egentlig er litt hipp som happ hva du velger når det er de tre landene som er alternativene. Er ikke mulig å bomme så mye mellom de tre når du uansett bare er ute etter varme, eksotisk natur, spennende mat, festing, at alt er billig etc. Du kommer nok uansett til å få en sykt bra opplevelse. Men likevel er det alltid hyggelig å høre andre sine tanker. F. eks er det jo så klart store kulturforskjeller, spesielt mellom Bali og Mexico/Brasil, noe jeg ikke har satt meg så mye inn i enda. Så kort sagt, hvor synes du jeg bør dra + hvorfor?

I tillegg hadde det vært interessant å få høre hva andre synes om et sånt opplegg generelt. Enten det er basert på magefølelse, personlig erfaring eller hva du har hørt. Har du egen erfaring hadde det også vært interessant å høre hvilken skole du tok det på, og hva du syntes om skolen.

Så kom med innspill! :)

Endret av Gara
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...