ChokingHazards Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, jeg tenker paa aa kjØpe en iphone her i Uruguay fordi den koster 5000 pesos som tilsvarer 1500 kr uten abonnement. og lurer paa om den vil fungere med mitt norske simkort? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei, jeg tenker paa aa kjØpe en iphone her i Uruguay fordi den koster 5000 pesos som tilsvarer 1500 kr uten abonnement. og lurer paa om den vil fungere med mitt norske simkort? Nei, det fungerer ikke uten videre. Mulig det er noen måter å hacke den på, men tror det enda er veldig komplisert på de utgavene med siste baseband. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei, jeg tenker paa aa kjØpe en iphone her i Uruguay fordi den koster 5000 pesos som tilsvarer 1500 kr uten abonnement. og lurer paa om den vil fungere med mitt norske simkort? Nei, det fungerer ikke uten videre. Mulig det er noen måter å hacke den på, men tror det enda er veldig komplisert på de utgavene med siste baseband. Kan en ikke bare spørre i butikken om en kan prøve med sitt eget simkort? Enkelte land selger jo Iphone uten lås. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk iphone 3GS til jul. Jeg bare putta inn simkortet som jeg vanligvis alltid har brukt. Å da funka det helt perfekt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk iphone 3GS til jul. Jeg bare putta inn simkortet som jeg vanligvis alltid har brukt. Å da funka det helt perfekt. Høyst sannsynligvis fordi den var bunnet til din operatør? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei ? Veit ikke, har djuice kontroll. Mamma og dem sa at me hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei ? Veit ikke, har djuice kontroll. Mamma og dem sa at me hadde ikke gjort noe. Telenor selger Iphone - de selger låste telefoner, akkurat som Chess og Netcom. Det selges i utgangspunktet bare låste Iphone, men i enkelte land blant annet pga konkurranselovgivingen selges det ulåste versjoner. Din var låst, du hadde telenor, de kjøpte telenorlåst, derfor gikk det... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei var egentlig bestemor sin. Men siden det er dårlig dekning der de bor så funka den ikke, så jeg overtok den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå