Zero- Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, har nettopp fått tak i et HD 5970, og lurer på om noen vet om noen spill som er veldig krevende? Har Crysis, GTA IV og FSX fra før av. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) ArmA 2, Dirt 2, Age of Conan og Mirror's Edge er de jeg kommer på i farten. Edit: Må også nevne Farcry 2. Endret 18. desember 2009 av Mevon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Empire Total War på høyeste setting. Sector 8 er jo også ganske nytt men vet ikke om hvor krevende det er. Endret 18. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kan jeg spørre hva du har i FPS når du spiller FSX med alle instillinger på fullt? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Kan jeg spørre hva du har i FPS når du spiller FSX med alle instillinger på fullt? Har ikke teste det så mye pga jeg ikke har joystick å spille med, men klarte det med høy FPS når jeg hadde HD 5870. Btw noen som vet hvordan man får fikset små lagg i Crysis? Altså FPS er høy, men sann vert 5-6 bilde fryser litt, tror det heter Micro-shuttering eller noe + at tre som er langt unna "blinker" Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kan ha med load-in eller vsync å gjøre. Prøv å skru på vsync først og se om det forsvinner. Hvis ikke kan det være lag pga. enten minne eller harddisk-loadin som ligger litt etter skjermkortet. Dog slikt utbedres typisk ved å slå på vsync. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Kan ha med load-in eller vsync å gjøre. Prøv å skru på vsync først og se om det forsvinner. Hvis ikke kan det være lag pga. enten minne eller harddisk-loadin som ligger litt etter skjermkortet. Dog slikt utbedres typisk ved å slå på vsync. Ingen forskjell med Vsync på eller av, men stor forskjell hvis jeg skrur av AA. Edit: 11:11 Endret 19. desember 2009 av Zero- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå