Bakke Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Har prøveeksamen og skal i den anledning lage en grafisk profil. Oppgaver er som følger: Det er et skrikende behov for organiserte klasseturer i skolene i Norge. I dag har vi Hvite busser som reiser til konsentrasjonsleirer i Polen. Mange klasser ønsker andre alternativ til ferdige opplegg for sin klassetur. På bakgrunn av dette er det startet et nytt firma som heter KLASSETUR - yes we can Bak firmaet står 10 guider som har lang erfarging av hva som blir kjekt på en reise. De kan skreddersy en pakke for en skoleklasse, eller du kan velge fra deres «10-på topp» liste. Firmaet er helt nystartet og trenger hjelp til en grafisk profil, og forslag til hvordan de kan markedsføre seg. De ønsker å komme ut til sin målgruppe på beste måte og har valgt deg til å utarbeide profil og strategi. Har derfor også tegnet en webside i Photoshop, som en del av den grafiske profilen. Trenger litt kritikk, helst før oppgaven skal fremføres på mandag. På forhånd takk PS: Ja, slagordet "yes, we can" er en del av oppgaven, og kan derfor ikke endres. Endret 18. desember 2009 av Bakke Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Likte logoen svært godt, og alt innholdet under menyen. Menyen syntes jeg var ganske så ufin. Må også si at fargene var kjedelige og triste. du burde kikke litt rundt på zengarden o.l for inspirasjon. Endret 18. desember 2009 av serrghi Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ingen kode? Url? Hvor er pollen? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Som sagt, siden er bare tegnet i Photoshop og skal ikke kodes til eksamen. Jeg skal bare vise dem hvordan den ville sett ut og eventuelt forklare hvordan jeg skulle kuttet den opp og koded den serrghi, skal prøve å ordne på knappene ja Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det ser veldig bra ut. Den mørkegrå bakgrunnen blir kanskje litt trist, men ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå