Howard Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sound Blaster Wireless er en komplett løsning for å streame lyden trådløst fra datamaskinen. Les mer Lenke til kommentar
icc Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ville man nå fått så mye bedre lyd med en digitalutgang med tanke på de begrensninger standarden har? Tror dette kommer til å bli for lite for seint, hadde der derimot vært mulighet for video hadde dette produktet straks appellert mer. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er ingenting galt med den analoge RC-standarden, da det ikke finnes andre metoder å overføre lydsignalet til endepunktet. Mangelen på digitale lydutganger betyr i praksis at det ikke er noen muligheter til å bruke en egen DAC til å konvertere lyden "bit-perfekt". Du ville ikke fått noe "bedre" lyd om du ikke hadde en egen og bedre DAC, da det skal vanskelig gjøres å pepre tall ut av høyttalere. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 En ubrukelig kabelfri analog lydsender.. skuffende. Lenke til kommentar
amish Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Creative må imponere sterkt for at jeg skal kjøpe et nytt produkt fra dem.. Har et extreme music lydkort, men å få drivere til å installeres er et helvette. Eneste måten jeg fikk det til på var å pakke ut installasjons filen med 7zip for å så installere derfra. Også fikk jeg med en program cd til xp, som ineholder noen nyttige programmer som THX konsoll osv. Men å få denne cden til Vista eller windows 7 er et mareritt.. Eneste måten er å enten kjøpe et nytt lydkort for å få cden fra dem da, eller være heldig å få noen på forumet til å legge den ut på rapidshare, men de blir tydelig vis tatt ned av en eller anen grunn. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er det behov for den monster-donglen for å overføre lyden egentlig? Blåtann er jo blåtann, med mindre Creative har funnet på noe festlige proprietære greier. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvem velger denne når man får Logitech Squeezebox til ca samme pris? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvem velger denne når man får Logitech Squeezebox til ca samme pris? Mmm, helt enig. Bytter ikke ut Squeezebox/Squeezecenter løsningen min med det første. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Synes slike "synesetester" som dette burde objektiviseres litt mer, vha blinding av testpersonen. Dvs at vedkommende ikke vet om det er testproduktet eller referanseproduktet som spiller av. En beskrivelse av lyden ut i fra disse premissene vil være langt mindre subjektiv og forventningspreget (jmf, "manglet noe oppløsning og detaljer helt i toppen ved avspilling"). EDIT: Ellers veldig fornøyd med tester på hw-nettverket. Mye bra, men man kan alltid strekke seg lengre! Endret 19. desember 2009 av ti-guru Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvilke alternativ finnes som bruker Tråløs lydoverføring til forsterkeren som funker like bra/bedre enn kabel Vil ikke ha ekstre duppeditter i laptoppen og den mangler blåtann. Så alternativer er wlan som jeg ser det.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvilke alternativ finnes som bruker Tråløs lydoverføring til forsterkeren som funker like bra/bedre enn kabelVil ikke ha ekstre duppeditter i laptoppen og den mangler blåtann. Så alternativer er wlan som jeg ser det.. Kjøp deg en Squeezebox. Jeg har en selv. Helt genial er den! Lenke til kommentar
Mirandur Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er det behov for den monster-donglen for å overføre lyden egentlig? Blåtann er jo blåtann, med mindre Creative har funnet på noe festlige proprietære greier. Denne senderen fungerer som et lydkort, og sender ut alt som produseres av lyd på datamaskinen via Bluetooth-tilkoblingen Med andre ord: Ja, du trenger den dongelen. Den er i praksis lydkortet, som i stedet for å sende lyden til vanlige lydutganger (jack-plugger etc.), sender den via Bluetooth til mottakeren. Mottakeren inneholder ikke selv noe lydkort, så med mindre du klarer å få et annet lydkort til å sende den ferdig prossesserte lyden over Bluetooth til mottakeren, er du avhengig av den 'monster-dongelen'. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) :!: Synes det var morsomt at det har blitt brukt penger på å designe til og med antennen på den USB-dingsen. Ekstern antenne fungere kanskje bedre? Men, det ville sett bedre ut om den bare så ut som en minnepenn (min smak). Endret 21. desember 2009 av G Lenke til kommentar
breathe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med Airport Express til 750,- ? http://store.apple.com/no/product/MB321/Ai...xpress-AirTunes Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hva med Airport Express til 750,- ? http://store.apple.com/no/product/MB321/Ai...xpress-AirTunes Likte denne løsningen best,men hvilken optisk kabel funker med denne? Kan det stemme at det er denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21920 ? Endret 27. desember 2009 av taz Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Dette produktet er jo helt tilsvarende Logitech Wireless Music fra 2006 eller deromkring. Sender, mottaker, proprietær bluetooth-løsning, og avhengig av drivere. http://www.everythingusb.com/logitech_wireless_music_system_for_pc.html Derfor er det også helt på sin plass med en advarsel. Kjøper du dette, kan du i beste fall forvente at det virker optimalt på én windows-oppdatering, og selv da kun i kompatibilitetsmodus. Å få et eldre creative eller logitech lydkort å virke på et nyere operativsystem er i beste fall en bonus, og for disse tingene mer usannsynlig enn vanlige lydkort. Forvent en levetid på 4 år med kun 2 år fullgod funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg