Lexiboij Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, har fått beskjed av Microsoft at jeg må verifisere at jeg eier OSet. Det blir forklart at jeg har oppdatert hardware, men det gjorde jeg for flere år siden. Ikke er det internett på PCen heller. * Hvordan får jeg verifisert uten CD og produktkode* * Hvordan har de klart å sende denne beskjeden uten at PCen er koblet til internett? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Du må være koblet til internett for å verifisere. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Med andre ord, Microsoft tvinger meg nå til å bruke tid å krefter på å verifisere noe jeg kjøpte for opptil flere år siden? Why is that so? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Med andre ord, Microsoft tvinger meg nå til å bruke tid å krefter på å verifisere noe jeg kjøpte for opptil flere år siden? Why is that so? Fordi de er lei av at folk bruker piratkopier... De har sneket inn denne sjekken via Windows Update i de siste halvåret. Endret 18. desember 2009 av froggyler Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Takker for svar fra begge to, blir vel nødt til å finne en internettkabel. Lenke til kommentar
windows7 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvis du har trådløst nett må du jo bare oppdatere nettverkskortet eller sette opp ruteren på nytt. Men du sier; da er det bare å finne en internettkabel. Har du ikke funnet den fram før, så er det jo ikke så rart du ikke har nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå