Knuty Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei, har akkurat satt opp nytt trådløst nettverk her, med en D-link DIR-655. Nettverket fungerer strålende på våre to Vista-maskiner, og også en relativt ny netbook med XP. Riktignok klarer jeg ikke koble til med en gammel Acer Aspire 1410. (Gammel XP-maskin, med 15", ikke den nye modellen med samme navn.) Pc'en finner det trådløse nettverket, men klarer ikke koble til, bruker bare lang tid uten å få tilkobling. I følge kontrollpanelet har pc'en et Acer IPN 2220 Wireless Lan Card. Nettverket er satt opp med WPA2-Personal, og AES som "Encryption type". Noen som vet om dette ikke vil fungere på en så gammel pc? Jeg forsøkte forøvrig å innstallere en XP-patch som skulle løse dette med WPA2 ( Se link her ). Pc'en sa at en nyere oppdatering allerede var på plass. Noen råd? Støtter ikke det gamle nettverkskortet WPA2? Hvilken kryptering må jeg i så fall bruke, som vil være støtet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 http://forums.laptopvideo2go.com/topic/717...-latest-driver/ Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Glimrende.. Det funker som bare det! Endret 18. desember 2009 av Knuty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå