Gå til innhold

GenEXXA GX 1000K erfaringer?

reger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Ja, jeg er enig i den påstanden. Selv om det finnes noe unntak der ute, er det grenser for hva man får til rett over tusenlappen. Hva med noen rimelige stativhøyttalere fra feks. XTZ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderte disse Genexxa-høyttalerne tilbake i 1995 da jeg var 20 år og ville ha noe heftig til party og hjemmekino. Selgeren klarte heldigvis å overtale meg til å gå for Patos B400, og jeg har aldri noensinne angret. Musikk, film, party og mere til, de har levert alt med bravur i over 15 år nå. Dersom behovet ditt strekker seg litt utenfor det å lage mest mulig bråk så bør du ligge unna Genexxa.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg synes det er rart at folk ikke har fått med seg at genexxa idag er spesialmodeller fra JWS konsernet. Folka bak Proson, Genexxa, JWS, Dynavoice og de senere tider Qln.

Tråstarter: Jeg antar at du er i alderen 12-18år og da er det gøy med høy lyd. Er selv i øverste delen i den skalaen, og liker det godt jeg også, selv om jeg tenker lydkvalitet før lydkvantitet. The point is: Du gjør nok ikke et bomkjøp med disse, masse lyd for pengene og med en god forsterker så låter dem nok brukbart. Har selv at genexxa etter produksjonmen ble flyttet til den fjerne østen og kan ikke si annet at det er bang for the bucks (eller kronene xD)

Lykke til. ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er rart at folk ikke har fått med seg at genexxa idag er spesialmodeller fra JWS konsernet. Folka bak Proson, Genexxa, JWS, Dynavoice og de senere tider Qln.

Tråstarter: Jeg antar at du er i alderen 12-18år og da er det gøy med høy lyd. Er selv i øverste delen i den skalaen, og liker det godt jeg også, selv om jeg tenker lydkvalitet før lydkvantitet. The point is: Du gjør nok ikke et bomkjøp med disse, masse lyd for pengene og med en god forsterker så låter dem nok brukbart. Har selv at genexxa etter produksjonmen ble flyttet til den fjerne østen og kan ikke si annet at det er bang for the bucks (eller kronene xD)

Lykke til. ;)

Hei, takk for endelig ett nytig svar.

ehm, ja du traff rimelig rett med alderen blir 18 no til sommeren og er glad i masse lyd :L

for se om det kansje blir ett par slike ettervært.

reger

Endret av reger
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

E har genexxa 2x10 to stykker, for det første at det er bare noe søppel det kan e fint si at det er det ikke, har yamaha forsterker som jeg bruker på disse høytalerene det er bra lyd det er bra bass! selvfølgelig du får tak i bedre MEN ikke til den prisen

Mvh dan

Lenke til kommentar

Og det betyr noe som helst?

De Genexxa høyttalerne og f.eks Dynavoice F6 er av totalt forskjellig klasse, forskjell på hi-fi og lyd..

Lenke til kommentar

Og det betyr noe som helst?

De Genexxa høyttalerne og f.eks Dynavoice F6 er av totalt forskjellig klasse, forskjell på hi-fi og lyd..

Må si meg enig i det du sier.

Kjøpte genexxa høytalerne, men de ble pakket sammens og sendt tilbake, men er derimot storfornøyd med mine Dynavoice m-65 ex.

Endret av reger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...