Gå til innhold

PL: 19.12.09 v Hull City, Emirates Stadium

Prinz Poldi

Vår beste?  

20 stemmer

1. 1. Vår beste?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboue
      0
    • William Gallas
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Mikael Silvestre
      0
    • Abou Diaby
      14
    • Alexandre Song
      3
    • Denilson
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Andrey Arshavin
      1
    • Eduardo
      0
    • Ramsey (69)
      0
    • Walcott (75)
      0
    • Vela (83)
      1

Anbefalte innlegg

Nasri faces ban for stamp

Hull veteran Nick Barmby could also face further punishment, as he raised both hands to Nasri, while Alex Song could pay for getting hold of Hunt by the neck.

Barmby lost the plot in the tunnel at half-time as well, when he attempted to confront Nasri.

He ended up having a furious row with a steward who intervened.

Fy faen, latterlig om Song får noe for dette. Han var jo en av dem som prøvde å roe ned situasjonen og prøvde bare å få vekk Hunt. Forundrer meg ikke om Hull har klagd på dette for å få Song suspendert. Seriøst, den klubben er tvers gjennom en drittklubb. Så kampen med en Fulham-supporter blant annet og han var helt enig i dette, og det har han også ment ganske lenge. Kanskje litt lavmål fra min side, men det var fantastisk herlig å se Eboué sparke ned Hunt, han er virkelig en douche container av dimensjoner. Nasri situasjonen så jeg ikke ordentlig. I første reprisen syntes jeg at det ikke var noe, og Garcia gikk ned veldig dramatisk etter min smak. Han trengte heller ikke å forbli på bakken som om han hadde brukket foten heller. Fy faen så nervøs jeg var da, trodde noen av våre skulle få et rødt kort...

MEN, kan Nas bli suspendert? Han fikk jo strengt tatt gult av dommeren, holder ikke det i teorien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle ikke forundre meg om Song straffes, det er tross alt FA.

Tror dommeren gav Nasri det gule kortet for å starte bråket. Hvis de i ettertid ser på reprisene at han sparket ned Garcia bakfra kan det vel få videre konsekvenser.

Nasri sparket ikke Garcia, han tråkket på foten hans. Forøvrig tragisk filming fra Garcia som kaster seg ned som om han ble skutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...