Fervidol Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei! Jeg skulle hatt hjelp til å sette opp et treningsprogram. Har en plan om å bli supermodel til sommer`n. (Bare tull) er det noen som vil hjelpe meg litt?? Har satt veldig stor pris på d Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hei!Jeg skulle hatt hjelp til å sette opp et treningsprogram. Har en plan om å bli supermodel til sommer`n. (Bare tull) er det noen som vil hjelpe meg litt?? Har satt veldig stor pris på d Endret 19. desember 2009 av tacofjes Lenke til kommentar
different Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 O hai, did u readz teh sticky? No? Lenke til kommentar
Fervidol Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Hei!Jeg skulle hatt hjelp til å sette opp et treningsprogram. Har en plan om å bli supermodel til sommer`n. (Bare tull) er det noen som vil hjelpe meg litt?? Har satt veldig stor pris på d jeg vil anbefale deg og kjøpe en god bok med trenings program, kosthold og tips. i sommer kjøpte jeg boken flat mage på 30 dager: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=3688983 det var vanskelig og komme i gang, men jeg kom meg gjennom det og jeg er kjempe fornøyd, i boken står det om kosthold oppvarmings øvelser og et treningsprogram på 30 dager. det står også om hhvordan du holder formen. en annen bra ting er at treningsprogrammet ikke bare gjør deg slankere rundt magen men ellers på kroppen og. anbefaler deg irkelig den boken og håper dette var til hjelp Supert, takk for hjelpen! O hai, did u readz teh sticky? No? Sorry mann, jeg så vel ikke det der... Ikke meningen! ;p Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Ingen som ser det. Mye lettere å spørre om hjelp enn å finne informasjonen sjøl, whhoo? Flat mage på 30 dager høres ut som "How to gain 40lbs with muscle in only 30 days with this super-techo-methode that nobody knows about (tested on rats). Bøker jeg anbaler: Alle Mark Rippetoe sine bøker McDonalds sine bøker (husker seriøst ikke fornavnet på han) Sean Nalewanyj sine bøker (I boken The Truth About Building Mucle er det noe informasjon som er litt gamelt, men ellers har han mange greie bøker på hvordan man starter) Edit: En annen bok jeg anbefaler er Burn The Fat Feed the Muscle, alle har noe å lære av den boken. Endret 18. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) jeg vil anbefale deg og kjøpe en god bok med trenings program, kosthold og tips. i sommer kjøpte jeg boken flat mage på 30 dager: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=3688983 det var vanskelig og komme i gang, men jeg kom meg gjennom det og jeg er kjempe fornøyd, i boken står det om kosthold oppvarmings øvelser og et treningsprogram på 30 dager. det står også om hhvordan du holder formen. en annen bra ting er at treningsprogrammet ikke bare gjør deg slankere rundt magen men ellers på kroppen og. anbefaler deg irkelig den boken og håper dette var til hjelp McDonalds sine bøker (husker seriøst ikke fornavnet på han) Lyle McDonald mener du? Endret 18. desember 2009 av Pollador Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Yees.. Hvem andre ? Jeg har ikke lest alle bøkene hans, men har lest litt av The Protein Book. McDoanld er jo en av de kjente forfatternen innen helse og kosthold. Og han skriver fra forskning, samenlignet som mange andre forfatterene som skriver fra hva de har lært de siste 10 årene. Endret 18. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 jeg vil anbefale deg og kjøpe en god bok med trenings program, kosthold og tips. i sommer kjøpte jeg boken flat mage på 30 dager: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=3688983 det var vanskelig og komme i gang, men jeg kom meg gjennom det og jeg er kjempe fornøyd, i boken står det om kosthold oppvarmings øvelser og et treningsprogram på 30 dager. det står også om hhvordan du holder formen. en annen bra ting er at treningsprogrammet ikke bare gjør deg slankere rundt magen men ellers på kroppen og. anbefaler deg irkelig den boken og håper dette var til hjelp hva mener du med ??? Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tacofjes: jeg vil anbefale deg og kjøpe en god bok med trenings program, kosthold og tips. Eller så kan han spare pengene, og heller finne all informasjonen han trenger på internett. i sommer kjøpte jeg boken flat mage på 30 dager: Flat mage på 30 dager? Høres ikke det helt rart ut? Det ligger undet samme kategorien som "Six-Pack Abs In Only Five Minutes a Day", og det er ikke sånn det funker. i boken står det om kosthold oppvarmings øvelser og et treningsprogram på 30 dager. det står også om hhvordan du holder formen. Enda mer du kunne ha funnet på internett. Hva står det kom kosthold? At man skal spise hver tredje time og at man skal holde seg unna mettet fett? Treningsprogram på 30 dager? 100 situps per. treningsøkt 7 ganger i uken? C'mon. Finn deg korrekt informasjon om kosthold på internett, og et ordentlig treningsprogram på internett. en annen bra ting er at treningsprogrammet ikke bare gjør deg slankere rundt magen men ellers på kroppen og. Tuller du med meg? Det er ikke treningsprogrammet som gjør det, men et KCALUNDERSKUDD. Dvs. spise mindre enn det kroppen forbrenner. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 1. Du kan ikke fjerne fett fra spesifikke områder, aka "spot reduction". Det ble bevist på 80-tallet en eller annen gang at du kun kan redusere fett generelt. 2. Skal du begynne å trene, start med dette treningsprogrammet: http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beg...aining-program/ Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) En venn anbefalte boken Bodybuilding Revealed av William D.Brink. Denne boken går litt lengre inn på kosthold enn andre bøker. Hva du skal spise akkurat de da og når, hvor mye omega3,omega6, hvor mye karbohydrater før blodsukkeret går helt over og proteiner og sånt. Og det som er bra med boken sammenlignet til mange andre bøker er at det trekker informasjonen fra studier. Informasjon på nettet er ofte ikke kvalitet informasjon, som nybegynner funker det helt sikkert, men ofte kan du bli dratt i en ond sirkel med for mye informasjon, og du vet ikke hva du skal stole på. Det er jo mange nettsider som går ann å stole på, men som store bodybuilding.com, flex magasin osv er ikke direkte bra å stole på. Leste en artikkel på bodybuilding hvilken øvelse er best for calfes, kom frem til at jeg måtte ta 200 reps hver eneste trening for optimal vekst ( Endret 19. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå