Sinna'gurk Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 vil samsung galaxy spica få multitouch når den oppgraderes til android 2.1? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 vil samsung galaxy spica få multitouch når den oppgraderes til android 2.1? Multitouch er vel noe som ligger i hardware og ikke software? (Korriger meg gjerne) Bestilte Spica i går, venter bare på pakke i posten nå Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan er Galaxy Spica å skrive meldinger på? Tenker da i utgangspunktet på hvordan tastaturet er. Er det som et PC-tastatur, eller som et vanlig mobil-tastatur bare touch? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Man kan velge mellom forskjellige inputmetoder, men selve skjermen er noe upresis og har dårligere respons enn andre androidtelefoner jeg har prøvd (Hero/Dream/Nexus One). Dette føler jeg er et stort ankerpunkt, dessuten har den en bug som gjøre at skriving i landskapsmodus lagger noe helt vanvittig, og gjør det praktisk talt ubrukelig å skrive noe i landskapsmodus. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så det er ingen god telefon å skrive meldinger på? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) vil samsung galaxy spica få multitouch når den oppgraderes til android 2.1? Multitouch er vel noe som ligger i hardware og ikke software? (Korriger meg gjerne) Multitouch-støtten ligger selvsagt i hardwaren, men Android (software) støttet ikke multitouch før i 2.0/2.1 (unntak er HTC Sense-telefoner med kapasitiv skjerm.). Endret 17. februar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Så det er ingen god telefon å skrive meldinger på? Ikke i mine øyne nei Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm.. Er for så vidt det som er "viktigst" for meg, da det går en del meldinger for dagen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hm, går bare i venting på meg om dagen... Tlf bør ankomme i kveld eller i morra... De sier at SMS landscape blir bedre når 2.1 blir tilgjengelig for Spica. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skal selge min 3-uker gamle Galaxy Spica. Hva er en fair pris for mobilen? Lenke til kommentar
larsg Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Finnes ikke lagging i landscape på min etter oppdatering til 2.1 Hm, går bare i venting på meg om dagen... Tlf bør ankomme i kveld eller i morra... De sier at SMS landscape blir bedre når 2.1 blir tilgjengelig for Spica. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hvordan lukker man åpne programmer på spica?? eksempel nettleser(wap) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå