Gå til innhold

Podcast sync i iTunes - markering

Tapetfjes

Anbefalte innlegg

Hei!

Opplever et lite irritasjonsmoment i iTunes for tiden. Er en ivrig bruker av podcasttjenesten og laster ned hver dag. Jeg legger dem over på min 16GB iPod touch og hører dem der, og etter hvert som jeg har hørt de blir de markert som hørt (Den blå prikken forsvinner) Dette er en flott funksjon, men den hgar en svikt. Det som er problemet er at når jeg kobler iPoden til PCen "synkroniseres" de slik at alle podcasts bli market som "ikke hørt" Jeg har deaktivert all synkronisering, men det skjer allikevel.

Er ganske stress når jeg har hørt 70/160 podcasts og alle blir markert som ikke hørt...

Noen som hvet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Opplever et lite irritasjonsmoment i iTunes for tiden. Er en ivrig bruker av podcasttjenesten og laster ned hver dag. Jeg legger dem over på min 16GB iPod touch og hører dem der, og etter hvert som jeg har hørt de blir de markert som hørt (Den blå prikken forsvinner) Dette er en flott funksjon, men den hgar en svikt. Det som er problemet er at når jeg kobler iPoden til PCen "synkroniseres" de slik at alle podcasts bli market som "ikke hørt" Jeg har deaktivert all synkronisering, men det skjer allikevel.

Er ganske stress når jeg har hørt 70/160 podcasts og alle blir markert som ikke hørt...

Noen som hvet hva jeg kan gjøre?

Så du flytter podcasts over til iPod'en manuelt?

Og etterpå ligger de både på iPod'en og på PC'en?

Det som skjer er vel at inholdet på iPod'en overskrives/overrides av det som ligger på PC'en, og PC'en vet ikke hva du har hørt på eller ikke hørt på. Kanskje det er enda en setting du må skru av for å få den til å slutte med det?

Selv lar jeg iPod'en synkronisere seg med PC'en når det gjelder podcasts, og dermed blir de podcastene jeg har hørt på (med iPod) neste gang merket som "hørt" i iTunes. (I tillegg til at de forsvinner fra iPod'en.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...