Piano_duo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hei, har hatt Vista lenge og fosøkte meg å installere Windows7. Ved oppstart satt jeg bare win7 DVD-en inn i dvd-rommet, og installasjonen begynte. De spurte hvor jeg ville plassere installasjonsfilene eller noe, og jeg tok i D:, ettersom jeg har installert Vista i C: Problemet er at når jeg slår på pc-en, kommer det opp: Operating system not found. Jeg har prøvd å mekke litt i BIOS, men kan veldig lite om akkuratt det. Noen som har en idè om hva som kan være gale? får ikke startet pc-en i det hele tatt. Takk for evt. svar Endret 18. desember 2009 av Piano_duo Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har du mer enn en disk? Sjekk først om du har noen USB disk tilkoblet. Sjekk så bootrekkefølge i BIOS. Lenke til kommentar
Piano_duo Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Har du mer enn en disk?Sjekk først om du har noen USB disk tilkoblet. Sjekk så bootrekkefølge i BIOS. - Har bare en disk - ingenting i USB tilkoblingene - bootrekkefølgen i Bios er; Hdd,- CD,- En ting til vet ikke hva det er,- og masse USB greier Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Prøv en Startup Repair: http://www.sevenforums.com/tutorials/681-startup-repair.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå