Svampebob Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Mente med sitrep, skulle kanskje skrevet det litt bedre. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så lenge du skyter på de igjennom en vegg eller kasse, jo.. Og med siterep ser du de igjennom vegger Ser du eksplosiver gjennom vegger uten sitrep? SitRep var hele poenget mitt Jepp, men så ikke ut som han over skjønte det helt da han mente at det ikke hjalp å skyte de man så.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Så lenge du skyter på de igjennom en vegg eller kasse, jo.. Og med siterep ser du de igjennom vegger Ser du eksplosiver gjennom vegger uten sitrep? SitRep var hele poenget mitt Jepp, men så ikke ut som han over skjønte det helt da han mente at det ikke hjalp å skyte de man så.. Det var også meg. Jeg sier: Uten SitRep hjelper det ikke å skyte de eksplosivene man *ser* for å få How The? da poenget i challengen er at man skyter et eksplosiv man vanligvis *ikke* ser, ved at man skal skyte det GJENNOM EN VEGG. Om du SER eksplosivet, er det ikke gjemt bak en vegg? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det gikk med sitrep for meg, bare sånn til info Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det gikk med sitrep for meg, bare sånn til info Bare lucka jeg Aner ikke når, men jeg har aldri prøvd sitrep og har den tittelen Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det gikk med sitrep for meg, bare sånn til info Bare lucka jeg Aner ikke når, men jeg har aldri prøvd sitrep og har den tittelen Da har du vert heldig. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er so berre å sprenge ei tønne elns gjennom ein veg på f.eks Quarry.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Står i challenge teksten at det skal være explosive device.. Har skutt mange tønner gjennom vegger og fått kills uten å få den challengen... Men shitrep does the trick Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 lol. Shitrep, den var ny. Hva med mappet crapyard. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Yep.. Shitrep har jeg brukt på crapyard.. Mange som putter clay i det lagehuset som er bortenfor det lange flyskroget, det huset med lastebil ned en bakke utenfor i den ene enden hvis du skjønner.. Skjøt etter en clay gjennom veggen der, og traff tilfeldigvis en som satt å campa mellom clay'en og veggen. Det ble finishing kill.. gjett om jeg ble kalt wh'er da... Noen så jeg hadde sitrep å skjøt etter clay'en da XD Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Den vanskeligste må vel være "destroy 750 enemy devices using sitrep pro" :O Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Neh.. Den er bare tidkrevende.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Omnicide må vel egentlig være temmlig vanskelig. Kanskje ikke med chopper gunner eller AC-130 da Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Omnicide må vel egentlig være temmlig vanskelig. Kanskje ikke med chopper gunner eller AC-130 da Omnicide er ikke så vanskelig. Fikk den med en predator missiles. Og nei, det var IKKE spawn camp Hadde nok litt flaks, men det er også en achievement man får litt tilfeldig. Går ikke an å gå for den hvertfall. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fikk den for 3 dager siden på rust med Chopper Gunner. Fikk game winning kill også Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tittelen og emblemet du får for skyte to fiender i hodet med en kule eller drepe en fiende med care package. samme her Lenke til kommentar
Colado Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Skyte to fiender i hodet med en kule er lett Flere ganger funnet folk som står ved siden av hverandre og camper på afghan, sniker opp på siden og poff. Endret 3. april 2010 av Colado Lenke til kommentar
cLusteR Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Nå har jeg prøvd å få (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =) Endret 5. april 2010 av cLusteR Lenke til kommentar
Colado Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nå har jeg prøvd å få (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =) Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Nå har jeg prøvd å få (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =) Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig. Prøv å ikke bruk silencer hvis du skal snipe så bruk Intervention ikke vits med silencer når du har cold bloodet. Endret 5. april 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå