Gå til innhold

Vanskeligste Emblem / Title å få?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge du skyter på de igjennom en vegg eller kasse, jo.. Og med siterep ser du de igjennom vegger :)

 

Ser du eksplosiver gjennom vegger uten sitrep? ;)

 

SitRep var hele poenget mitt ;)

 

Jepp, men så ikke ut som han over skjønte det helt da han mente at det ikke hjalp å skyte de man så..

 

Det var også meg. Jeg sier:

Uten SitRep hjelper det ikke å skyte de eksplosivene man *ser* for å få How The? da poenget i challengen er at man skyter et eksplosiv man vanligvis *ikke* ser, ved at man skal skyte det GJENNOM EN VEGG.

 

Om du SER eksplosivet, er det ikke gjemt bak en vegg? :)

Lenke til kommentar

Yep.. Shitrep har jeg brukt på crapyard.. Mange som putter clay i det lagehuset som er bortenfor det lange flyskroget, det huset med lastebil ned en bakke utenfor i den ene enden hvis du skjønner.. Skjøt etter en clay gjennom veggen der, og traff tilfeldigvis en som satt å campa mellom clay'en og veggen. Det ble finishing kill.. gjett om jeg ble kalt wh'er da... Noen så jeg hadde sitrep å skjøt etter clay'en da XD

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Omnicide må vel egentlig være temmlig vanskelig. Kanskje ikke med chopper gunner eller AC-130 da :p

Omnicide er ikke så vanskelig. Fikk den med en predator missiles. Og nei, det var IKKE spawn camp :) Hadde nok litt flaks, men det er også en achievement man får litt tilfeldig. Går ikke an å gå for den hvertfall.

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd å få BehindEnemyLines.jpg (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke :( Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =)

Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig.

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd å få BehindEnemyLines.jpg (Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped) i 3 dager men klarer det ikke :( Blir så sykt stressa når jeg er rundt 7. Har noen ett tips til setup o.l? =)

Sniper med ninja, silencer og cooldblooded på wasteland og campe så jævelig.

 

Prøv å ikke bruk silencer :thumbup: hvis du skal snipe så bruk Intervention :) ikke vits med silencer når du har cold bloodet. :cool:

Endret av LEGO_KILLER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...