Gå til innhold

Vanskeligste Emblem / Title å få?

Anbefalte innlegg

Så hva mener du med at den ikke kan unlockes da? IW har vel ikke lagt inn et emblem som det ikke er mulig å unlocke.

Edit: Om PSN Iden din er IDREAMFLASHI og ikke IDREMFLASHI så må du oppdatere signaturen din. :)

Edit2: NGU er hva?

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror faktisk de har gjort det. O_o Ang. PSN'en min, det har jeg visst, har bare ikke orket å skifte. ^^,

NextGenUpdate er for det meste et glitche/hackeforum. Men det snakkes om mye annet også.

Er ikke en cheater. ;) 10th prestige kan vel kalles cheating, men jeg orker ikke lvle opp. IGJEN. Hadde det ikke vært for prestige challenges, hadde jeg ikke gjort det. :)

Lenke til kommentar

Challenge: "Droppin' Crates" - Get a Game Winning Killcam by dropping a crate on the enemy.

Ganske vrient i grunn.

Jeg slapp den bare i hode på en som var last alaive å som ikke spilte på Search and destroy ^^

..du cheata :p

eller så satt han med en kompis gjeng :)

Lenke til kommentar

Man ser du bruker den Stealth Bomber glitchen da, men hvordan er det egentlig du gjør det? Har ikke helt skjønt det.

Løgn, de to stelth bomberene der har han skaffet seg redelig og ærlig. Han bare bruker harrier strike mellom dem. Men dette var offtopic

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Minn meg på hva omnicide er.. Tror jeg har den =P

"Kill the entire enemy team within 10 seconds" Er vel minimum på at det skal være 4 spillere på enemy team også. Predator/AC-130 kan være til fin hjelp. Ikke sikker på om man får den av Nuke. (eller om det går med killstreaks i det hele tatt)

Man får den med Nuke, det fikk jeg :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Drop a crate and kill an enemy er en vrien en! Jeg tok den på Salvage han løp på den røde røyken fikk den i hodet og mista flagget! Ble utrolig stolt!:)

Kill the entire enemy team on 10 seconds, har jeg også fikk på Invasion.

Lenke til kommentar

Drop a crate and kill an enemy er en vrien en! Jeg tok den på

Fekk den på karachi :thumbup: hadde emerican airdrop og 2 carepack. Heiv dei ut fordi jeg blei så stressa når jeg så att vi trengte ett kill for å vinna :cool: Så var da en som så røyken og sprang bort og skøyt meg :thumbdown: og da falt pakken :tease: Gjett om jeg var glad ?

Lenke til kommentar

Har "all pro". veldig grei hvis du spiller Wasteland og ligger utenfor hulen med sniperen. Kan se til neste flagget, og folk kommer gjerne løpende i klynger..

i love my 50.cal!

og skjønner ikke helt The Denier. LAtterlig challenge.

the harder they fall, og. Det er helt random.

Lenke til kommentar

Fekk den på karachi :thumbup: hadde emerican airdrop og 2 carepack. Heiv dei ut fordi jeg blei så stressa når jeg så att vi trengte ett kill for å vinna :cool: Så var da en som så røyken og sprang bort og skøyt meg :thumbdown: og da falt pakken :tease: Gjett om jeg var glad ?

emerican airdrop ???

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fekk den på karachi thumbup.gif hadde emerican airdrop og 2 carepack. Heiv dei ut fordi jeg blei så stressa når jeg så att vi trengte ett kill for å vinna cool.gif Så var da en som så røyken og sprang bort og skøyt meg thumbdown.gif og da falt pakken harhar.gif Gjett om jeg var glad ?

emerican airdrop ???

:thumbup:

Du skjønte jo at han mente emergency airdrop da ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...