Rnw Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei. Jeg har litt av euro cent med mynt og vil gjerne overføre det til norske kroner. Jeg har vært i DNB - de tar bare euro sedler, og Forex tar bare mynt i hele euro (1 euro, 2 euro og slike). Er det mulig å veksle euro center til norske kroner i Akershus/Oslo område? Takk. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 100 Cent = 1 Euro = 8.4 kr Det gir at: 1 cent = 0.084kr = 8.4øre Ser ein på bankenes gebyr for å ta imot utanlandsk valutta så er dette frå 50,- og oppover, noko som gir at du bør ha over 600 cent (6 euro) før du får noko igjen. Lenke til kommentar
Rnw Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 På Forex fikk jeg idag liten forskjell fra euro kursen og forex kursen: Forex Rate 8,0995 kr for 1 euro idag XE.com rate 8,4031 kr for 1 euro akkurat nå forskjellen var ikke stor og hvis jeg finner noen med lignende kurs, så får jeg nesten alt i kroner. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det greieste er å legge dem i skuffen til neste gang du skal til et €-land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå