abene Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hot Virtual Keyboard er et program som er tilrettelagt for Windows som støtter skjermberøring. Les mer Lenke til kommentar
Mortephix Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvor kan man få tak i små touchskjermer slik at jeg kan henge en opp på veggen i stuen for å kunne trykke meg fram til spotify osv. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 du kan kjøpe en ferdig touch skjerm eller kjøpe en digitizer som du kan få som tynn folie du legger utenpå en normal skjerm og kobler til via usb, da vil den fungere som mus og sende trykkene. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Gi meg norsk språkstøtte for håndskriftsgjenkjenning i Windows, det er det jeg trenger. Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 WebCam gestures, det vil jeg ha! Er det noen som vet om noe som duger til dette, gjerne open source? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvor kan man få tak i små touchskjermer slik at jeg kan henge en opp på veggen i stuen for å kunne trykke meg fram til spotify osv. vet ikke om det er så mange norske sider som selger det, men jeg har sett utgaver på geekstuff4u.com, og muligens på brando.com... Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Lol. Hva skal man med egne hurtigtaster for frem og tilbake på et virtuelt tastatur? Man kan jo bare trykke direkte på disse tastene i nettleseren sin. Et virtuelt tastatur skal jo helst ta opp minst mulig plass på skjermen og samtidig være brukbart. Det er jo snakk om "screen real estate". Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 thinkgeek.com selger små touchskjermer som kobles til via USB afaik. Minns de lå på rundt 200 dollar. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hva kan vi bruke dette til ? Noen som har sett en skjerm som har vært brukt til å trykke på. Tilgriset og ekkel, etterhvert også matt. Altså, den beste måten å herpe skjermen på (bortsett fra å slippe den i gulvet eller bruke den som dartskive ) Touch-skjerm ? Nei takk ! Eller kanskje den kan lages med spyler og visker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå