softkey Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei! Fikk dekoder fra canal digital for ca 4 uker siden. Virket bra ca 1 uke, men så låste dekoderen seg. Kontaktet så support canal digital, og de skulle sende meg en ny dekoder. Har HD dekoder 104.. Installerte den nye boksen, og virket bra ca 1 uke... Så fikk jeg ikke info på mine kanaler. (info om hva som går på kanalen) Så jeg ringte inn igjen, og fikk besjed om og sette den på Svensk tv4. Sto på der i ca 1/2 time, så fungerte dekoderen igjen. Men så etter et par dager, så fryste den bilde. Og prøvde så og slå av dekoder. og slå den på igjen etter ca 20 sek... Men da fikk jeg ikke noe bilde (svart skjerm) Så igjen ringte jeg til canal digital, og de skulle sende meg en ny boks igjen. Noen som har erfaring med og få svart skjerm ? Mistenker at feilen er kortet, og ikke dekoder ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Problemet er vel at dekoderne til Canal Digital er så utrolig dårlige. Du finner masse tråder om dette på alle forum. Lenke til kommentar
softkey Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Problemet er vel at dekoderne til Canal Digital er så utrolig dårlige. Du finner masse tråder om dette på alle forum. Hei! Spør du meg er dekoderne fra Canal Digital en vits... Kjønner ikke de tør og selge de boksene der, helt på tryne.. Snakket med Canal Digital igjen idag. Og de skulle oppdatere kortet mitt. Nå har jeg bilde igjen... Så lenge det varer ? Kan jeg bruke dreamboks istedenfor den ubrukelige boksen fra canal digital. ? Eller er boksen fra canal digital låst til kortet ? Hva er den beste dremboksen (HD), jeg kan kjøpe ? Lenke til kommentar
softkey Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Problemet er vel at dekoderne til Canal Digital er så utrolig dårlige. Du finner masse tråder om dette på alle forum. Hei! Spør du meg er dekoderne fra Canal Digital en vits... Kjønner ikke de tør og selge de boksene der, helt på tryne.. Snakket med Canal Digital igjen idag. Og de skulle oppdatere kortet mitt. Nå har jeg bilde igjen... Så lenge det varer ? Kan jeg bruke dreamboks istedenfor den ubrukelige boksen fra canal digital. ? Eller er boksen fra canal digital låst til kortet ? Hva er den beste dremboksen (HD), jeg kan kjøpe ? Da forsvant bilde igjen i går.... Forbanna drit boks.... Finnes det andre bokser en dreamboks som er bedre en den driten fra canal digital. Som jeg kan bruke kortet fra canal digital på ? Har sjekket opp GET.NO. Men de har ikke nett på min adresse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå