raanerud Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hei. Har fått tak i en ganske grei HP NetServer LP2000r Med litt spekk: 2U Rack-server 2x Intel Pentium III @ 1,33 Ghz 3 GB Ram 4x 18 gb, 2x 36gb SCSI discer dvd-rom Det jeg sliter bittelitt med er å installere noe. Jeg har egenetlig ikke spesielt peiling på SCSI-kontrollere osv men har titta litt rundt omkring i SCSI-bios. Tatt ut alle diskene Bortsett fra den ene som sitter i Slot 1 Dene ene PSU har paja så det er ikke nok power til å drifte alt. (venter på ny). Men så er det installasjonen av windows som jeg sliter litt med da. Siden alle diskene er på SCSI må Windows Installasjonen ha drivere til kontrollerene. Detta har jo ikke jeg på disketter, men lasta ned det jeg klarte å finne på HP sine nettsider. Windows 2000 er litt utelukket da den vil ha driverene kun fra Floppy (A:) og floppystasjon fins ikke på noen datamaskiner i huset . SÅ jeg har brent driverene på CD. I windows server 2008 kan jeg laste driverne fra cd-rom. Den finner et par SCSI-kontrollere som er kompatible med min maskinvare, men den finner ingen disker. Hva pokker gjøre jeg feil? Og finnes det no Smart Start cd jeg kan bruke før hele windows-installasjonen? evt hvilken versjon. Håper på no bra svar=) Endret 23. desember 2009 av raanerud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå