jack2 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg tenker å kjøpe nytt kabinett, men er sinnsykt usikker..! Har et par krav på det: minimum 22cm bredde, god kjøling å helt grei mulighet for skjuling av kabler! Har sett på følgende: Cooler Master ATCS 840 og Antec P193 Noen meninger? Endret 18. desember 2009 av jack2 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sjekk ut: Thermaltake Level 10 Big Tower Sort Dette er ett sykt dyrt kabinett, men det har enormt bra kjøling og plass. Det er også ett av de mest sexy kabinettene på markedet. Fungerer SUPERT2009-10-17Anmelder: f0rest Det er sinnsykt bra. Det lager nesten ikke noe bråk. Det er stort og det er sinnnnsYYYYYYYYYYYKt fint ! ! ! 3 av 5 synes denne anmeldelsen er nyttig: Logg inn for å gi tilbakemelding på denne anmeldelsen. __________________________________________________________________________________________ Ellers kan du sjekke ut min personlige favoritt, Silverstone Raven RV01 Black Big Tower. Dette er et stilig og gjennomført kabinett ifra Silverstone. Det har smarte løsninger og ikke minst god plass! Positivt: - Lakkert svart innvending, stilig! - Stille - Kjølig - Nok plass til det man måtte ønske å ha i kabinettet - Hovedkortet er snudd 90 grader slik at alt kommer ut på toppen (inkl. varme) - "Cable Management holes" - Støv filtere - Ikke noe dør som svinger ut i rommet - "Tool Less Design" på både CD-rom og Harddisker. (Harddiskene har gummi isolasjon for mindre vibrasjoner) Negativt: - Kommer egentlig ikke på noe negativt, det er kansje litt tungt, men det er egne steder hvor man kan holde når man bærer det. Alt i alt et end-game kabinett som er flott for den som har et kabinett fult av varme-genererende komponenter! _________________________________________________________________________________________ Corsair Obsidian 800D Big Tower Sort Anmelder: Egil Strøm Dette kabinettet er bra! De har benyttet stål i rammeverket, så det er stivt og fint. Fronten er av aluminium, og noen deksler er av plast. alle delene er laget med høy kvalitet. det er fire brønner foran, med fester, for 3,5"-sata disker, så vel som 2,5" ssd disker. Disse støtter Hot-Swap, Plassen bak hovedkortet er litt større en vanlig, og med gjennomføringene i hk plata, er det meget lett å få et ryddig godt ventilert kabinett. Det er laget hull, og tilgang til cpu sokkel i hk plate, som gjør at man slipper å ta ut hk, når man skal bytte kjøling. Det følger med 3 x 140mm vifter, og de er også av høy kvalitet, alle festet med gummiforinger. Smarte løsninger, høy kvalitet, god kjøling, og stille. Håper virkelig dette var til hjelp. Ellers er det bare og stille flere spørsmål! Kabinettene du linka til er også ganske gode, men har aldri sett eller prøvd noen av de. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 5,5 tusen for et kabinett er vel litt mye? ^^. Betalte 6000 for hele pakka mi, kabinett med alt inni . Funker mer enn bra nok til det meste Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er mye, men han gir ingen pris i emne, så da setter jeg ingen grenser, han har selv satt opp to kabinetter til 2000 kr, så da satte jeg opp ett vidt spekter, siden det ser ut som han leter etter ett high-performance kabinett! Lenke til kommentar
jack2 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Takk for gode forslag! Likte veldig godt Raven å Obsidian! Men Thermaltake sin blir kanskje litt for dyr for meg Men er det god kjøling i Raven og Obsidian? Lenke til kommentar
Kniferr Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ta en titt på disse linkene for Video Review Raven: - "www.3dgameman.com" (http://www.3dgameman.com/reviews/1088/silverstone-raven-rv02-case) - "HardwareCanucks" (http://www.youtube.com/user/HardwareCanucks#p/search/0/sFmbodtTq1o) Obsidian: ( ) jeg synes personlig at Raven er veldig fin, men etter å ha sett denne videoen så er jeg ikke like imponert lenger... ---------------------------------- note: BTW, denne posten hører vel mer hjemme i maskinvare delen av forumet. (Retningslinjer Les retningslinjer for bruk av emnefelt før du oppretter ny tråd. Denne kategorien tar for seg komplette systemer, og ikke enkeltkomponenter. Benytt maskinvare for spørsmål vedrørende enkeltkomponenter.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå