AfterGlow Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Mega Man 10 lanseres digitalt på Wii, PS3 og Xbox 360 til våren. Les mer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ingen analog lansering? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har mega man 9 som jeg kjøpte på PS-store. Har ikke kommet meg gjennom et eneste brett. Jeg ser ingen grunn til at de skal ha en analog lansering "ryback". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg klarte ett brett på Mega Man 9, men da sa det stopp. Liker at de lager en Easy Mode for oss vanlige dødelige, men for min del hadde det holdt lenge om plattformene var hakket lengre og man kunne skyte på skrå. Dette skal uansett kjøpes. Lenke til kommentar
DiamondEdge<3 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hurra!! Gleder meg villt! Håper det blir noe mer utfordrende enn Mega Man 9 da, det ble altfor lett når en fikk mulighet til å kjøpe bl.a. beskyttelse mot spikes og falle ned. Men en kan jo få tilgang til å spille som Proto Man i Mega Man 9 og. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg