Malicious Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Lurer på om noen kan oversette følgende for meg: "ahmed jbhd" "agar chabeetawa" "bas nazanem chon chakamawa" "takreeban 2 hazaree dawy" Jeg har googlet alle ordene, men finner ingenting. Tror det er arabisk, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ifølge Wørd: "The language is Mixed or Unknown but might be, or contain Malay or Indonesian.", men på Google Translate så går det ikke å oversette fra disse språkene, heller ikke arabisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Dette fikk du på It's learning sant? Isåfall er det ikke sikkert at det faktisk er et et skikkelig språk engang. Som jeg fikk på mail mail i dag angående denne feilen: Onsdag 16.12. oppstod en teknisk feil som hadde den uheldige konsekvens at en melding fra elev ble sendt ut og automatisk erstattet alle eksisterende mailer. Feilen er nå funnet og rettet og meldingssystemet fungerer som normalt. Vi presiserer samtidig at eleven som var knyttet til meldingen er helt uten skyld i saken. Dette til informasjon. Lenke til kommentar
Malicious Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Åja. Så det betyr ingenting? Vi fikk vite at det var noen som hadde hacket systemet og endret meldingene. Avsenderen kunne umulig vært en elev, for det var fra en voksen mann. "... den uheldige konsekvens at en melding fra elev ble sendt ut og automatisk erstattet alle eksisterende mailer." Hvilken voksen "elev" ville ha sendt noe på et tullespråk som tilfeldigvis erstatter alle meldingene til flere skoler på Itslearning? Hehe. Gjelder å se kritisk på det. Tviler på at Itslearning ville innrømme at de ble hacket. Kan godt være mulig at avsenderen ikke hadde noe med saken å gjøre, og at det var bare tilfeldig at tullespråket endet opp i alles mailer, men jeg er nysgjerrig av natur og måtte bare se om noen visste hva det betydde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå