Ronny M Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg synes det tar litt for lang tid før bilder åpner seg i fotovisningsprogrammet som ligger inne som standard. Er det noen innstillinger jeg ikke har fått med meg? Til og med når bildene nettopp har vært åpnet, så går det like treigt andre gangen. Skulle tro de da lå lagret i et minne for hurtigere visning, men det virker ikke sånn. Det står "laster inn..." i et par sekunder før bildet kommer. XP var jo supperrask på å åpne bilder rett fra utforskeren. Hvordan får jeg Win7 til å bli like rask? Endret 18. desember 2009 av Ronny M Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hardware upgrade kanskje? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Må være noe rart hos deg, testet dette nå, og bildene vises så fort som jeg kan trykke i fremviseren til Windows (forhåndsvisning i explorer). Har nå testet på: Windows 7 Ultimate 64bbit og Windows 7 Professional 32bit Hvilken versjon kjører du? Bit versjon? Lovlig eller pirat versjon? Er det butikk versjonen eller en eller annen beta/rc? Og hva slags hardware har du? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Kjører Ultimate 32 bit. 3GHz dual pentium cpu, 2 GB RAM. Alt annet går smooth, video osv. Skulle ikke tro det skulle så mye krefter til for å åpne noen bilder. Det er ikke store filer det er snakk om heller, men den er like treig uansett hvor liten bildefila er. Som jeg nevnte så er det jo også litt rart at ikke den åpne fila raskere andre gangen, for da ville jeg tro den ligger i minnet...? Endret 18. desember 2009 av Ronny M Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Installerte nettopp office 2007. Bilder åpner seg mye raskere i Office Picture Manager enn det som ligger som standard i i Win7. Rart at ikke det er like raskt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå