eiks Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som har prøvd denne? tilbakemeldinger...?! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Den er ikke kommet i butikkene ennå. Sist jeg hørte så var det noe trøbbel med produksjonen slik at den ikke kommer før i første kvartal 2010. Se ellers en meget skuffende test fra DinSide: http://www.dinside.no/830492/test-sony-ericsson-xperia-x2 Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 alle klager på at den hakker, men denne telefonen er (iallefall teoretisk) like kraftig som Htc Touch HD, den kjører jo Wm 6.5 smooth (viss du legger inn) så her er det nok noe bugs med alt sony ericsson har pakket inn i den.. jeg har tenkt på å kjøpe denne telefonen, men da blir noe av det jeg skal gjøre å legge inn en "clean" wm 6.5, og Android Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kan bekrefte at med current firmware så er den nærmest ubrukelig. Ekstremt treg... Værre en X1. Kanskje like greit den ikke kommer i butikkene før om noen mnd.. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kan bekrefte at med current firmware så er den nærmest ubrukelig. Ekstremt treg... Værre en X1. Kanskje like greit den ikke kommer i butikkene før om noen mnd.. X1 har aldri vært treg..... Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 X1 har aldri vært treg..... næh aldri. hehe lol. Hvilken tlf sammenligner du med da? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 X1 har aldri vært treg..... næh aldri. hehe lol. Hvilken tlf sammenligner du med da? Med de fleste Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 X1 har aldri vært treg..... næh aldri. hehe lol. Hvilken tlf sammenligner du med da? Med de fleste har en slik selv. det kommer vel kanskje an på hva man bruker den til. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 virker som klagene som går igjenn på treghet på x2, har med de "featurene" som sony ericsson har implementert i wm 6.5, men ikke ellers. så vil tro det er snakk om dårlig programering/kompabilitet. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 denne fungerer sikkert like god/dårlig som alle andre WM telefoner. De er ikke noen lynraske telefoner, men heilt grei med clean rom fra f.eks XDA. De blir som regel kjappere, bedre på batteri og generelt bedre strømlinje formet. X2 blir sikkert en snadder tlf med tiden. Lenke til kommentar
poe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Den er ikke kommet i butikkene ennå. Sist jeg hørte så var det noe trøbbel med produksjonen slik at den ikke kommer før i første kvartal 2010. Se ellers en meget skuffende test fra DinSide: http://www.dinside.no/830492/test-sony-ericsson-xperia-x2 Tja, sannheten er vel at når de begynte å teste den opp mot de forskjellige teleoperatørene, dukket det opp en del bugs som blant annet går på at telefonen til tider blir treg, og at den får dårlig batteri levetid. Derfor ble telefonen utsatt, mens man fikser programvaren. Så man kan jo alltids kalle det for problemer med produksjonen, men da med produksjonen av SW og ikke HW. Din Side testet telefonen med de feilene som nå blir rettet opp. Svakt av SE å sende ut uferdige telefoner til testing, og de får vel egentlig som fortjent i denne testen. Det skal imidlertid bli interessant å se om Din Side oppdaterer testen når den endelige versjonen av telefonen kommer. X1 har aldri vært treg..... næh aldri. hehe lol. Hvilken tlf sammenligner du med da? Med de fleste har en slik selv. det kommer vel kanskje an på hva man bruker den til. X1 var vel treg med den første FW-versjonen, men med siste versjon var den rask og stabil. Faktisk raskere en HTC touch pro 2, som vel egentlig er den eneste reelle konkurrenten. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 denne fungerer sikkert like god/dårlig som alle andre WM telefoner.De er ikke noen lynraske telefoner, men heilt grei med clean rom fra f.eks XDA. De blir som regel kjappere, bedre på batteri og generelt bedre strømlinje formet. X2 blir sikkert en snadder tlf med tiden. tror nok jeg kjører en clean rom derfra, eller android, det kjører jo smooth på HTC Touch så da bør x2 klare det Lenke til kommentar
poe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 denne fungerer sikkert like god/dårlig som alle andre WM telefoner.De er ikke noen lynraske telefoner, men heilt grei med clean rom fra f.eks XDA. De blir som regel kjappere, bedre på batteri og generelt bedre strømlinje formet. X2 blir sikkert en snadder tlf med tiden. tror nok jeg kjører en clean rom derfra, eller android, det kjører jo smooth på HTC Touch så da bør x2 klare det Nah...Tipper jeg beholder den original, og bruker SPB 3,5 til dagligdagse ting. Har brukt julen til å speide etter alternativer, men finner ingen jeg kunne tenke meg å eie. Må ha et moderne OS, norske forbruker rettigheter og qwerty tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå