Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannlege, hvor mye kan det koste?

petterpann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en bra strategi. Du vil alltid finne tannleger som gjør dårlig arbeid, selv i Norge. Så hvorfor ikke nytte seg av billigere muligheter i utlandet om en tør å ta steget. Litt værre å reklamere på arbeidet, da du må reise dit for å få gjort opp/fikset på slurvete arbeid på tennene.

Samtidig vil jeg si at en ikke bør gi opp å få til bedre ordninger i velferdsnasjonen Norge. Tannhelse omfatter alle som kan krype og gå.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Eddie_*
Dere som klager på dagens ordning burde være klar over at NAV refunder hele/deler av behandlingen i mange tilfeller. Feks. ved periodontitt, yrkesskader, biopsitakning med mer. Mer kan dere lese i rundskrivet deres :). Folk burde ikke syte så mye... Vi er tross alt priviligerte som bor i Norge.
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Eddie_*
Dere som klager på dagens ordning burde være klar over at NAV refunder hele/deler av behandlingen i mange tilfeller. Feks. ved periodontitt, yrkesskader, biopsitakning med mer. Mer kan dere lese i rundskrivet deres :). Folk burde ikke syte så mye... Vi er tross alt priviligerte som bor i Norge.

Forstår at du ikke har særlig erfaring selv. Jeg mangler fra fødselen av en del tenner både i over -og underkjeven. Disse "gode ordningene" som vi har i Norge gjør at jeg må dekke ca 100.000 selv for å få tenner som gjør at jeg kan fungere noenlunde normalt. Prinsippet med honorartakster er latterlig :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...