Elgjeger Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med å reise til Russland eller Romania? Billige tannlegepriser der! Har en slektning som dro til Murmansk i Russland og fikk reparert tenna for minimale priser. Elgjeger Lenke til kommentar
G Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er en bra strategi. Du vil alltid finne tannleger som gjør dårlig arbeid, selv i Norge. Så hvorfor ikke nytte seg av billigere muligheter i utlandet om en tør å ta steget. Litt værre å reklamere på arbeidet, da du må reise dit for å få gjort opp/fikset på slurvete arbeid på tennene. Samtidig vil jeg si at en ikke bør gi opp å få til bedre ordninger i velferdsnasjonen Norge. Tannhelse omfatter alle som kan krype og gå. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Eddie_* Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dere som klager på dagens ordning burde være klar over at NAV refunder hele/deler av behandlingen i mange tilfeller. Feks. ved periodontitt, yrkesskader, biopsitakning med mer. Mer kan dere lese i rundskrivet deres . Folk burde ikke syte så mye... Vi er tross alt priviligerte som bor i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Eddie_* Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Dere som klager på dagens ordning burde være klar over at NAV refunder hele/deler av behandlingen i mange tilfeller. Feks. ved periodontitt, yrkesskader, biopsitakning med mer. Mer kan dere lese i rundskrivet deres . Folk burde ikke syte så mye... Vi er tross alt priviligerte som bor i Norge. Forstår at du ikke har særlig erfaring selv. Jeg mangler fra fødselen av en del tenner både i over -og underkjeven. Disse "gode ordningene" som vi har i Norge gjør at jeg må dekke ca 100.000 selv for å få tenner som gjør at jeg kan fungere noenlunde normalt. Prinsippet med honorartakster er latterlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå